زیرساخت‌های مطلوب آب و فاضلاب در مرز باشماق مریوان فراهم است

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: طی دو سال اخیر با مجموعه اقدامات انجام شده توسط شرکت آبفا کردستان، پروژه‌های مناسبی برای تأمین آب شرب پایدار و ساماندهی فاضلاب در مرز باشماق مریوان و برای مراسم اربعین حسینی اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا، محمد فرهاد، امروز _شنبه بیست‌وهفتم مرداد_ در بازدید از موکب صنعت آب و برق استان کردستان در مرز باشماق مریوان اظهار کرد: رسالت ما در برگزاری مراسم اربعین، تأمین آب پایدار و جمع‌آوری فاضلاب مرز باشماق، شهر مریوان و موکب‌ها است.

وی با یادآوری اجرای اقدامات مناسب در این زمینه طی دو سال اخیر، افزود: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در مرز باشماق شامل حفر دو حلقه چاه، اجرای ۱۰ کیلومتر خط انتقال و اجرای مخزن ۵۰۰ مترمکعبی اجرا شده و در شهر مریوان نیز حفر شش حلقه چاه و احداث مخزن دو هزار مترمکعبی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی شرکت آبفا برای افق بلند مدت ۱۴۲۵ است، خاطرنشان کرد: در شهر سنندج به عنوان مرکز استان و در سایر نقاط نیز که جزو مسیر تردد زائران اربعین حسینی است، پروژه‌های دیگری در دست اقدام بود که با اجرای آنها زیرساخت‌های مناسبی برای بخش آب و فاضلاب استان و مراسم اربعین حسینی طی سال‌های آینده ایجاد می‌شود.

فرهاد اضافه کرد: موکب صنعت آب و برق استان توسط شورای فرهنگی صنعت آب و برق در مرز باشماق مستقر و تا پایان مراسم به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کند که در این موکب بروشورهای فرهنگی با محور صرفه‌جویی در مصرف آب میان زائران نیز توزیع می‌شود.

کد خبر 781850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.