استقرار ۱۸ آتش‌نشان اصفهانی در کربلا

مسئول بازرسی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در راستای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع)، این سازمان سه دستگاه آتش‌نشانی و ۱۸ آتش‌نشان در شهر کربلا مستقر کرده است.

محسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اعزامی به کربلای معلی اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع)، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان سه دستگاه آتش‌نشانی و ۱۸ آتش‌نشان در شهر کربلا مستقر کرده است.

وی افزود: دستگاه‌های آتش‌نشانی در کارخانه تعلیب، عتبات عالیات موکب بقیه‌الله مستقر شده است و به‌صورت رندوم از موکب‌های شهر کربلا از جمله موکب حضرت زهرا (س) و موکب‌های اطراف حرم و شارع الحسین (ع) بازدید می‌کنند.

مسئول بازرسی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: آتش‌نشان اصفهانی در شهر کربلا ایمنی موکب‌ها را چک می‌کنند و با سرکشی به خیمه و حسینیه‌ها، بعضی از نکات ضروری از جمله نحوه پخت و طبخ غذا بدون خطر را به آن‌ها گوشزد می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه سیم‌کشی‌های کابل‌های برق در شهر کربلا با وجود گرمای زیاد و وضعیت نابسامان، ممکن است موجب ایجاد خطراتی شود، گفت: این موضوع در سال‌های گذشته نیز خطر آفرین بوده است، از این‌رو آتش‌نشانان اصفهانی توجه جدی به این موضوع دارند.

وی ادامه داد: تجهیزات آن‌ها مربوط به موارد اطفای حریق و حوادث محبوسی افراد در اماکن مختلف می‌شود.

مسئول بازرسی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نکاتی از جمله ایمنی موکب، تهیه چک لیست، راهنمایی برای نصب و روش برپایی موکب برای ۳۰ موکب مستقر در شهر کربلا بیان شده است.

عباسی گفت: روز گذشته یک مورد اطفای حریق سیستم برق‌رسانی کابل‌های شریان اصلی برق خیابان روضتین جنب موکب بقیه‌الله توسط آتش‌نشانان اصفهانی انجام شد.

کد خبر 781783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.