جایزه ۱۰۰ میلیونی ریالی به ۴۲ مشترک خوش مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از جایزه ۱۰۰ میلیونی ریالی به ۴۲ مشترک خوش مصرف برق این استان خبر داد.

سیدکاظم حسینی‌کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با بیان اینکه در قرعه‌کشی مرحله اول پویش با انرژی ۴۲ مشترک این شرکت واجد شرایط دریافت جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی شدند، اظهار کرد: این مشترکان با کاهش مصرف برق خود در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، توانستند در قرعه‌کشی مرحله نخست «پویش با انرژی» انتخاب و برنده جایزه ۱۰ میلیون تومانی شوند.

وی افزود: در مرحله نخست پویش سراسری «باانرژی»، نیز یک مشترک خوش مصرف از شهرستان آمل، برنده جایزه خودرو، چهار مشترک برنده جایزه کمک هزینه یک‌میلیارد ریالی «باانرژی» شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران تصریح کرد: این پویش از ابتدای خرداد آغاز و تا پایان شهریور سال‌جاری ادامه دارد.

حسینی‌کارنامی گفت: به پاس قدردانی از همراهی مشترکان خوش مصرف با صنعت برق کشور برای تأمین برق پایدار سایر مشترکان در روزهای گرم سال، جوایز ارزشمندی از جمله صدها خودروی سواری و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی الکتریکی در نظر گرفته شده است که احتمال برنده شدن در قرعه‌کشی جوایز متناسب با صرفه‌جویی حاصل شده، افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: این پویش ادامه خواهد داشت و مشترک خوش مصرف شرکت توزیع نیروی برق مازندران که مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش دهد، به قید قرعه برنده جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی پویش «با انرژی» می‌شوند.

کد خبر 781750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.