شست‌وشو و پاکسازی مسیرهای تردد زوار اربعین

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان ایلام از شست‌وشوی مسیرهای تردد زوار اربعین توسط اکیپ‌های امدادی آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد.

محمد پیرباوه پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام اظهار کرد: علاوه بر تلاش و برنامه ریزی برای انجام مأموریت محوله در ایام اربعین ۱۴۰۳ در حوزه فاضلاب، مسیرهای تردد زوار میان مواکب توسط اکیپ‌های امدادی شست‌وشو و پاکسازی می‌شود.

وی افزود: با استقرار چهار دستگاه جنتکس و یک دستگاه لجن‌کش که از طریق استان‌های معین در اختیار استان قرار گرفته است، اقدامات برای بهره‌برداری و نگهداری سیستم دفع بهداشتی فاضلاب شهر مهران و خط انتقال پایانه مرزی مهران انجام می‌شود.

معاون آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: از ابتدای آغاز تردد زوار تاکنون، بیش از ۱۰ مورد گرفتگی فاضلاب توسط اکیپ حوادث رفع شده که ناشی از ورود بطری‌های آب معدنی و اجسام جامد درشت دانه به داخل مجرای فاضلاب بوده است.

پیرباوه پور تصریح کرد: تمام حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی سیار به شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل هستند و پساب آن‌ها به تصفیه خانه فاضلاب مهران منتقل می‌شود، تخلیه سرویس‌های بهداشتی موکب‌ها و پارکینگ‌های اربعین دارای سپتیک تانک نیز با استفاده از دستگاه‌های جنتکس اعزامی از استان‌های معین انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه به منظور سلامت هرچه بیشتر و رفاه حال زوار مسیرهای پیاده‌روی توسط اکیپ‌های امدادی شست‌وشو داده می‌شود، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه خدمات‌رسانی به زوار در بخش فاضلاب مشکل خاصی نخواهیم داشت.

کد خبر 781729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.