اعزام تیم‌های عملیاتی اورژانس دزفول به پایانه مرزی شلمچه

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس به همراه دو تیم عملیاتی برای پوشش دهی مراسم اربعین حسینی به پایانه مرزی شلمچه اعزام شده اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، رضا معمارزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دستور سازمان اورژانس کشور، اورژانس دزفول در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی، اقدام به اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس به همراه دو تیم عملیاتی به پایانه مرزی شلمچه کرده است.

وی با اشاره به اهمیت این اقدام افزود: این تیم‌ها با تجهیزات کامل و آمادگی لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین اعزام شده‌اند. هدف از این اقدام، ایجاد آمادگی‌های لازم برای مواجهه با هرگونه شرایط اضطراری و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران در طول مسیر است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول ادامه داد: تیم‌های اعزامی اورژانس دزفول در طول مدت برگزاری مراسم اربعین به طور شبانه‌روزی در پایانه مرزی شلمچه مستقر خواهند بود تا در صورت نیاز، خدمات لازم را به زائران ارائه دهند.

معمارزاده عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های مرتبط انجام شده و تیم‌های اعزامی تا پایان مراسم در منطقه حضور خواهند داشت.

کد خبر 781633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.