پیکر شهید «احمدرضا افشاری» در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شود

قرار بر این بود که مراسم خاکسپاری پیکر شهید افشاری امروز پس از اقامه نماز جمعه شهرضا برگزار و در جوار مزار سردار شهید حاج ابراهیم همت در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شود اما بنا به درخواست خانواده این شهید والامقام، پیکر مطهر شهید افشاری در قطعه مدافعان حرم گلستان شهدای اصفهان دفن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیروهای مستشاری هوا فضای سپاه در سوریه بر اثر جراحات وارده ناشی از بمباران هوایی به شهادت رسید.

وی که نیمه اول مردادماه در پی حمله هوایی نیروهای ائتلاف متجاوز به سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل و برای اقدامات درمانی به ایران منتقل شده بود، امروز پنجشنبه بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این شهید والامقام عصر روز گذشته _پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد_از طریق فرودگاه بدر وارد اصفهان و مراسم استقبال نظامی از وی برگزار شد؛ شامگاه گذشته _پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد_ نیز مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید والامقام از ساعت ۲۱ در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

قرار بر این بود که مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهید والامقام امروز _جمعه بیست‌وششم مرداد_ پس از اقامه نماز جمعه شهرضا برگزار و در جوار مزار سردار شهید حاج ابراهیم همت در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شود اما بنا به درخواست خانواده این شهید والامقام، پیکر مطهر شهید افشاری در قطعه مدافعان حرم گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

بر این اساس پیکر شهید افشاری ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۲۶ مرداد از مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرضا تا گلزار شهدای این شهر تشییع و سپس به اصفهان منتقل شده و مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید افشاری در اصفهان نیز امروز پس از اقامه نماز جمعه از مصلی اصفهان تا گلستان شهدا برگزار خواهد شد و پیکر این شهید والامقام در جوار همرزمان مدافع حرمش آرام خواهد گرفت.

کد خبر 781498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.