سفر یک‌روزه معاون عمرانی استاندار قزوین به بخش الموت شرقی

معاون عمرانی استاندار قزوین امروز در قالب سفری یک‌روزه به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی بخش الموت شرقی شهرستان قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهدی رجحانی معاون عمرانی استاندار قزوین عصر امروز -پنج‌شنبه بیست‌وپنجم مرداد- به همراه محمدحسین افشار معاون عمرانی فرمانداری شهرستان قزوین، اسماعیل سمیعی بخشدار الموت شرقی و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهرستانی از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های خدماتی بخش الموت شرقی بازدید کرد.

در آغاز این بازدید، رجحانی از جاده در دست احداث قزوین-الموت در مسیر روستای آزاد رود بازدید کرد، در این بازدید، موضوعاتی مانند زیرگذر روستا، طرح هادی، مکان پیشنهادی برای نماد شهید گمنام و مشکلات ارتباط تلفنی منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه این بازدید، معاون عمرانی استاندار از نقاط در معرض سیل در روستاهای کشک‌دشت و زوارک بازدید کرد، علاوه بر این، جاده روستای پیچ و بن و موضوعاتی مانند تعریض جاده، زیرسازی و آسفالت روستا نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رجحانی در ادامه، با حضور در شهر معلم‌کلایه، مشکلات محور گردشگری دهستان معلم‌کلایه شامل روستاهای اوان، زرآباد، و زواردشت را مورد بررسی قرار داد و تصمیمات لازم برای حل این موضوعات اتخاذ شد.

به گزارش ایمنا، در این بازدیدها محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی، محمدرضا علیمی مدیر کل مدیریت بحران، لیلا غریب مدیرکل امور روستایی، وحید درگی مدیر کل دفتر شهری استانداری قزوین، معاون عمرانی استاندار را همراهی کردند.

کد خبر 781403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.