رسانه‌ها مشکلات شهر را به گوش مدیریت‌ شهری برسانند

شهردار قزوین با بیان اینکه خبرنگاران باید دست در دست یکدیگر برای شناسایی و رفع مشکلات شهری گام بردارند گفت: از رسانه‌ها می‌خواهیم با قلم‌های خود مشکلات موجود را انعکاس داده و به گوش ما برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهدی صباغی ظهر امروز _پنج‌شنبه بیست‌وپنجم مرداد_ در نشست گرامی‌داشت هفته خبرنگار که در تئاتر شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه و اهل قلم با بینش و آگاهی در مسائل مدیریت شهری، فرهنگی و اجتماعی و با هنر و تخصص خود در تلاشند از یک‌سو مسائل، مشکلات، کمبودها و نارسایی‌های مردم را به مسؤولان انتقال دهند و از سوی دیگر عملکرد، زحمات و تلاش آنها را نیز بیان کنند.

وی افزود: در مسائل مدیریت شهری زیاد به دنبال حاشیه‌سازی نیستیم و سعی ما بیشتر بر ارائه و نحوه خوب خدمات رسانی است، افزود: امروز شاهد تحقق مناسبی در حوزه مدیریت شهری هستیم تا جایی که سعی داریم برای رفاه و آسایش زندگی روزمره شهروندان گام‌های بزرگ و اساسی برداریم.

شهردار قزوین با بیان اینکه ۴۶۱ شغل برای مدیریت شهری تعریف شده و امروز در تمام زمینه‌ها با رویکرد مردم محور عمل کردیم، خاطرنشان کرد: موانع ساخت‌وساز را تا حدودی از پیش روی سازندگان ابنیه، ساختمان و مجتمع‌های مسکونی برداشته‌ایم.

صباغی تصریح کرد: شهرداری قزوین در مسائلی از جمله ساماندهی آرامستان، فضای سبز، اماکن تاریخی و مذهبی و مسائل اجتماعی و حمل و نقل و همچنین مسائل اجتماعی و فرهنگی اقدامات قابل توجهی انجام داده و امروز مهم‌ترین معضل این شهر یعنی موضوع ترافیک است که با بهره‌برداری از طرح‌های مختلف موفق به بازگشایی آن شده‌ایم.

وی ادامه داد: احداث و تردد روزانه ۸۶ هزار خودرو در ۲ مسیر کمربندی آیت الله باریک و پیامبر اعظم (ص) و همچنین تردد انبوه خودروها در بلوار باهنر و مینودر حجم بالایی از ترافیک درون شهری قزوین را کاهش داده و رضایت عمومی شهروندان را هم به دنبال داشته‌اند.

شهردار قزوین از خرید ۲۵ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰ دستگاه ون در حوزه حمل‌ونقل درون شهری با هدف‌ها و رضایت شهروندان صورت گرفته است، تاکید کرد: همچنین استفاده از ۱۶۰ هزار تن آسفالت برای اصلاح و زیرسازی سطح معابر شهر از ابتدای امسال تاکنون از جمله اقدامات شهرداری در حوزه ترافیک بوده است.

صباغی افزود: با وجود مشکلات موجود در حوزه کمبود آب فضاهای سبز مناسبی را در سطح شهر قزوین ایجاد کرده و در عین حال تلاش داریم تا برای جابه‌جایی مشاغل مزاحم سطح شهر اقدامات بنیادینی را به عمل آوریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قزوین ادامه داد: یکی از کارهای مهم شهرداری قزوین در حوزه فرهنگ افتتاح تئاتر شهر بود که با راه اندازی و بهره برداری از آن تا به امروز ۲۰۰ برنامه فرهنگی در این مکان برگزار شده است.

شهردار قزوین با بیان اینکه خبرنگاران باید دست در دست یکدیگر جهت احصا و رفع مشکلات شهری گام بردارند، گفت: از رسانه‌ها می‌خواهیم با قلم‌های خود مشکلات موجود را انعکاس داده و به گوش ما برسانند.

کد خبر 781347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.