ارائه اینترنت رایگان به زائران اربعین حسینی در مرز باشماق مریوان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی و بهره‌مندی از خدمات مخابرات منطقه، اینترنت رایگان در محدوده مرز باشماق ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه مسئولیت‌های اجتماعی، خدمات مخابراتی به زائران و خادمان اربعین با کیفیت قابل توجه ارائه می‌شود.

وی افزود: شرایط استفاده از اینترنت Wifi رایگان برای تمام زائرانی که در محدوده مرز باشماق به مقصد کربلا تردد دارند فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: زائرانی که در این محدوده قرار دارند با روشن کردن Wifi تلفن همراه خود و ثبت کد ملی خود در قسمت hotspot wifi و احراز هویت به اینترنت شرکت مخابرات ایران متصل و از مزایای شبکه اینترنت بهره مند خواهند شد.

حکمت اضافه کرد: با ایجاد زیرساخت‌ها و انجام تست‌های کنترل کیفیت، شرایط بهره‌مندی زائران از اینترنت با سرعت و کیفیت بالا تا پانزدهم شهریور سال جاری مهیا است.

وی گفت: خدمت‌رسانی به مردم با ارائه سرویس‌های با کیفیت و ایجاد شرایط به منظور دسترسی آسان به خدمات مخابراتی به ویژه برای زائران کربلا و عتبات عالیات از افتخارات این مجموعه است.

کد خبر 781326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.