‌فرصت ۷ روزه برای استفاده از بسته تشویقی مالی ساخت‌وساز در اصفهان

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه اقتصادی و مشارکت‌های مردمی گفت: شهروندان اصفهانی تنها ۷ روز فرصت دارند از بسته تشویقی مالی ساخت‌وساز شهرداری این کلان‌شهر استفاده کنند.

نادر آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تمدید بسته تشویقی مالی ساخت‌وساز اظهار کرد: در راستای مساعدت به شهروندان متقاضی مجوزهای ساختمانی از جمله پروانه ساختمانی، پایان کار و نبود خلاف که در تیر سال جاری موفق به استفاده از بسته تشویقی نقدی نشده‌اند، فرصت دارند برای بهره‌مندی از تخفیف ۳۵ درصد پرداخت نقدی تا پایان مرداد سال جاری استفاده کنند.

وی افزود: سایر شرایط متنوع شامل تقسیط و تهاتر ملکی و مصالح نیز تا پایان شهریور سال جاری برای شهروندان قابل استفاده خواهد بود.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه اقتصادی و مشارکت‌های مردمی تاکید کرد: برای پرداخت به‌صورت تقسیط شرایط در نظر گرفته شده شامل پرداخت ۳۰ درصد نقد و باقی‌مانده طی دو قسط مساوی تا پایان بهمن سال جاری و پرداخت ۴۰ درصد نقد و باقی‌مانده به‌صورت اقساط ۱۲ ماهه است.

آخوندی با اشاره به موارد در نظر گرفته شده برای گروه پایان‌کار و گواهی عدم خلاف (پرداخت نقدی) در بسته تشویقی مالی ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان گفت: در این بخش نیز پرداخت ۱۰۰ درصد نقد با ۳۵ درصد تخفیف مهلت تا پایان مرداد ۱۴۰۳ تمدید شد و پرداخت به‌صورت ۱۰۰ درصد نقد با ۲۰ درصد تخفیف (بدین ترتیب که ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد طی سه ماه متوالی) همچون گذشته برقرار است.

وی ادامه داد: شرایط در نظر گرفته شده برای گروه پایان‌کار و گواهی عدم خلاف و پرداخت به‌صورت نسیه (تقسیط) شامل پرداخت ۳۰ درصد نقد و باقی‌مانده طی شش قسط ماهانه، پرداخت ۴۰ درصد نقد و باقی‌مانده طی هشت قسط ماهانه و پرداخت ۵۰ درصد نقد و باقی‌مانده طی ۱۲ قسط ماهانه است.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه اقتصادی و مشارکت‌های مردمی با اشاره به روش پرداخت تهاتری خاطرنشان کرد: تهاتر تا سقف ۶۰ درصد ارزش عوارض پروانه (عوارض ارزش افزوده تجاری، اداری، صنعتی و تراکم مسکونی و غیرمسکونی) با ملک مسکونی شش دانگ (سهل‌البیع)، تهاتر تا سقف ۱۰۰ درصد عوارض پروانه (عوارض ارزش افزوده تجاری، اداری، صنعتی و تراکم مسکونی و غیرمسکونی) و با لحاظ داشتن ۳۵ درصد تخفیف نقدی با قیر و میل‌گرد به این ترتیب که اقلام مورد نیاز شهرداری باشد، با قیمت روز بورس محاسبه شود و دارای تاییدیه نظارت معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قرار گیرد، همچنین اقلام مورد تهاتر تا پایان شهریور به شهرداری تحویل شود.

کد خبر 781262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.