جان باختن ۱۰ نفر در آب‌های دریای مازندران

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران از جان باختن ۱۰ نفر در آب‌های دریای مازندران از نهم خرداد تا بیست‌وچهارم مرداد سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نقی کریمیان شامگاه_چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد _ در جلسه بررسی آخرین وضعیت ناجیان غریق مستقر در سواحل استان مازندران ضمن تقدیر از ناجیان و رؤسای هیئت‌های ساحلی و عوامل همکار در رابطه با نجات شناگران اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت طرح دریا حدوداً ۱۴۰۰ ناجی غریق در سواحل مازندران مستقر شدند.

وی افزود: در این طرح حدوداً ۵۰۰ نیروی امدادگر جهت حفاظت و صیانت از جان هم وطنانمان فعالیت و همکاری دارند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به وجود ۷۰۰ نقطه حادثه‌خیز در ۴۷۳ کیلومتر از سواحل مازندران عنوان کرد: با توجه به پایش سواحل استان، ناجیان غریق در تمامی نقاط حادثه خیز مستقر هستند.

کریمیان با اشاره به اینکه حقوق دو ماه خرداد و تیر با پیگیری‌های صورت گرفته به حساب ناجیان غریق واریز شده است، مطرح کرد: تمامی اعتبار لازم برای پرداخت حقوق تدارک دیده شده و برای پرداخت هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی یادآور شد: از ابتدای شروع فعالیت طرح دریا تا بیست‌وچهارم مردادماه سال‌جاری ۵۰۶ نفر از دریای خزر نجات یافتند.

این مسئول تعداد این نجات یافتگان را ۳۷۳ آقا و ۱۳۳ خانم مطرح کرد و گفت: متأسفانه طی این مدت ۱۰ نفر از هم‌وطنان ما در آب‌های دریای مازندران جان خود را از دست دادند.

کد خبر 781206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.