توسعه شبکه آب‌رسانی در بیش از ۲۰ محله یاسوج

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سازندگی سپاه فتح استان در راستای محرومیت‌زدایی و جهاد آب‌رسانی در بیش از ۱۰ محله شهر یاسوج و روستاهای شهرستان مارگون فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسن رضایی، امروز_ چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای بسیج آب‌رسانی به روستاها و مناطق حومه شهر یاسوج، بسیج سازندگی استان با تعامل آبفای استان به توسعه شبکه آب‌رسانی اقدام کرده است.

وی افزود: این طرح هم‌اکنون در بیش از ۱۰ نقطه شهر یاسوج و حومه در حال اجرا است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سازندگی استان در مناطق مختلف حومه شهر یاسوج از جمله «سرآبتاوه»، «اکبرآباد» «کریم آباد»، «علی‌آباد و کرد لاغری»، «تلخسرو»، شهرک‌های «امام علی (ع)، جهاد و بلکو»، «موردراز»، «زیرتل»، «مادوان»، «دشتروم»، «دهنو» و «چنارستان» و روستاهایی از شهرستان مارگون اقدام به توسعه شبکه کرده است.

وی با اشاره به میزان لوله‌کشی و تعداد انشعاب در این طرح تصریح کرد: در طرح توسعه شبکه آب‌رسانی به روستاها و مناطق حومه شهر یاسوج در سال‌جاری بیش از ۱۰ هزار متر لوله استفاده و بیش از ۳۳۰ خانوار نیز از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شده‌اند.

کد خبر 781034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.