اتمام حفاری تونل شماره ۲ محور یاسوج_سی‌سخت

مدیرکل راه‌ و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از حفاری کامل تونل شماره دو محور یاسوج_ شیراز به طول ۷۴۰ متر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد راستا، امروز_ چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ در بازدید از تونل‌های جاده یاسوج_ سی‌سخت اظهار کرد: پروژه تونل دوم سی‌سخت به طول ۷۴۰ متر در راستای توسعه محورهای ارتباطی استان و گره‌گشایی از نقاط حادثه‌خیز محور ارتباطی یاسوج_سی‌سخت به ویژه به دلیل گردشگرپذیر بودن منطقه و کاهش بار ترافیکی در تعطیلات در دستور کار قرار گرفته است و انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این تونل ایمنی در مسیر برقرار شود.

وی افزود: محور یاسوج _سی سخت یکی از مسیرهای شریانی اصلی استان است که این تونل در راستای انتقال ترافیک و کاهش نقاط حادثه‌خیز ایفای نقش می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مسیر تونل شماره دو در روزهای تعطیل و ایام گردشگری در طول سال شاهد حوادث رانندگی بودیم که در حقیقت با آزار و اذیت مردم همراه بود، به‌طوری که شهروندان در فصل زمستان به دلیل سردسیر بودن منطقه و بارش برف حتی بیش از دو ساعت در این محور در ترافیک می‌ماندند.

وی با اشاره به روند عملیات اجرایی تونل شماره دو سی‌سخت تصریح کرد: طرح احداث تونل دوم به طول ۷۴۰ متر بوده که کامل حفاری شده‌است.

کد خبر 781017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.