مواد مخدر، تهدید جدی برای جامعه و تضعیف‌کننده بنیان خانواده است

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه‌ای که در دام اعتیاد گرفتار می‌شود، قادر به پرورش انسان سالم در جنبه‌های مختلف نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز_ سه‌شنبه بیست‌وسوم مرداد_ در یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز چون در یک جامعه اسلامی هستیم، باید از سلامت جان انسان‌ها و مؤمنین دفاع کنیم، چرا که جان انسان نزد خداوند متعال از گرانبهاترین جان‌ها است و اگر یک انسان کشته شود گویی همه انسان‌ها کشته شده‌اند و اگر انسانی نجات پیدا کند، گویی همه انسان‌ها نجات پیدا کرده‌اند.

وی مسئله مواد مخدر را یکی از تهدیدات برای سلامت جامعه و تهدید کننده سرمایه‌های انسانی، علمی و متلاشی کننده خانواده‌ها دانست و افزود: انسان‌های بزرگی با مواد مخدر بر زمین افتادند، بعضی از آنها دارای وضعیت مالی مناسب بودند، اما با اعتیاد دچار سقوط شدند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در قبال جامعه مسئولیت داریم، موادی که تخدیر می‌کند، جامعه را تهدید می‌کند و باید با آن مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای استکبار آلودگی مردم به مواد مخدر است، تصریح کرد: در این شرایط رسالت و مسئولیت ما در قبال این توطئه سنگین روشن می‌کند که نباید در برابر این خطر ساکت ماند و در این راستا عزیزانی در این راه تلاش می‌کنند و جان خود را فدا می‌کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: وقتی جامعه اسلامی و حکومت ولایی باشد، آنهایی که در میدان امنیت و سلامت و خنثی‌سازی توطئه‌ها تلاش می‌کنند و جان می‌دهند، شهید می‌شوند.

وی با بیان اینکه انگلیسی‌ها برای اینکه جامعه را به اعتیاد گرفتار کند، بیان می‌کردند سوخته تریاک برای ما بیاورید و پول بگیرد و مردم از طریق آن دچار اعتیاد می‌شدند، افزود: آن جامعه یک جامعه وابسته، ذلیل و سست بود، بر این اساس یک جامعه وقتی در دام اعتیاد افتاد نمی‌تواند انسان توانمند در حوزه علم، دانش و قدرت پرورش بدهد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما وظیفه داریم نسبت به کسانی که در میدان مبارزه با مواد مخدر جان دادند و آنها که مجروح شدند و مدافعان سلامت از خانواده‌ها و همسران و برادران آنها تجلیل کنیم و از خداوند متعال می‌خواهیم این انقلاب به انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام زمان (عج) متصل شود.

کد خبر 780711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.