خدمت‌رسانی کاروان شهرداری گرگان در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا

شهردار گرگان گفت: کاروان خادمان شهرداری گرگان متشکل از ۲۷ نفر از نیروهای خدماتی و یک سرپرست در قالب موکب علی‌بن‌موسی الرضا (ع) در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا به خدمت‌رسانی زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی در مراسم بدرقه کاروان خدّام‌الحسین (ع) اظهار کرد: اربعین موضوع جهانی جهان اسلام است که همه ساله برگزار می‌شود و هرکسی تلاش می‌کند در آن نقش ایفا کند.

وی افزود: شهرداری گرگان نیز افتخار دارد که همه ساله در این سفره که رزق و روزی ما را می‌رساند، نقش‌آفرینی کند.

شهردار گرگان تصریح کرد: کارکنان شهرداری گرگان به همراه تعدادی از اهالی محلات کم‌برخوردار به مدت ۲۰ روز در کربلا و در مسیر آن جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی حضور پیدا می‌کنند.

وی خطاب به زائران بیان کرد: شما سفیران ما از شهر دارالمومنین گرگان هستید و به نیابت از شهروندان و همکاران در کشور عراق حضور پیدا می‌کنید.

سیدالنگی اظهار کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان که با تخصیص بودجه سفر، همکاران ما را همراهی کردند، تقدیر می‌کنم.

حمیدرضا آقاملایی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در سخنانی بیان کرد: جا دارد از همکارانم که برای هفتمین سال پیاپی به شهرداری گرگان این اجازه را دادند، کاروان خادمین را عازم کربلای معلی و نجف اشرف کند، تشکر کنم. لازم به ذکر است،

به گزارش ایمنا، کاروان خادمان شهرداری گرگان با همراهی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و خانواده‌های خود جهت خدمت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی بدرقه شدند، این کاروان متشکل از ۲۷ نفر از نیروهای خدماتی و یک سرپرست در قالب موکب علی‌بن‌موسی الرضا (ع) در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا به خدمت‌رسانی زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خواهند پرداخت.

شهرداری گرگان در سال‌های گذشته نیز عده‌ای از کارکنان را جهت خدمت رسانی در مسیر پیاده روی عظیم اربعین حسینی اعزام کرده است.

کد خبر 780676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.