اجرای ۳۰۰ تن آسفالت در معابر منطقه ۴ اراک

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک گفت: طی یک هفته اخیر، ۳۰۰ تن آسفالت و بیش از ۲۰۰ متر جدول‌گذاری در سطح این منطقه شهری اجرا شده است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با توجه به فرسودگی بعضی جداول و مشکلاتی همچون آب‌گرفتگی‌های فصلی، بهسازی و ترمیم جداول سطح معابر در راستای افزایش رفاه ساکنان محله‌ها و بهبود وضعیت فیزیکی شهر در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه عمرانی و خدماتی به صورت مداوم در دست پیگیری و اجرا است، افزود: طی یک هفته اخیر، ۳۰۰ تن آسفالت و بیش از ۲۰۰ متر طول جدول‌گذاری در سطح این منطقه شهری اجرا شده است.

سرپرست منطقه ۴ شهرداری اراک با اشاره به اجرای ۲۰۰ متر جدول‌گذاری در سطح منطقه ۴ اراک، اضافه کرد: این میزان جدول‌گذاری طی یک هفته اخیر و در شهرک قائم اجرایی و عملیاتی شده است.

حبیبی با اشاره به پخش و توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه شهری از جمله ادامه مسیر عابر پیاده پارک خیبر، معابر فضای سبز ورودی شهرک پردیس ۱ و ایستگاه مکث شهرک قائم، تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم منطقه در چند روز گذشته آماده‌سازی مسیر میدان فراهان تا امامزاده محمد عابد (ع) برای پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی، پاکسازی کامل مسیر، لکه‌گیری آسفالت، نصب استاپر، بیس‌ریزی و همسطح‌سازی و شست‌وشو و رنگ‌آمیزی استاپرهای نصب شده در سال‌های گذشته است.

کد خبر 780636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.