محلات زنجان پس از سال‌ها رنگ آسفالت دیدند

رئیس شورای شهر زنجان گفت: محلات شهر زنجان پس از سال‌ها رنگ آسفالت دیدند و خوشبختانه رضایت مردم حاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، منصور مرادلو، امروز_ سه‌شنبه بیست‌وسوم مرداد- در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: امروز شاهد عملیات عمرانی گسترده‌ای در سطح شهر هستیم.

وی افزود: در میدان جهاد نیز کار بزرگی در حال انجام است و این امر با پیگیری جدی اعضای شورا اتفاق افتاده است.

رئیس شورای شهر زنجان‌گفت: برای اربعین هم، ردیف بودجه اختصاص و به تأیید اعضای شورا و کمیته تطبیق رسیده است.

وی ادامه داد: تلاش شده است که از ظرفیت موکب‌هایی که سالیان قبل در این مراسم فعال بودند، استفاده کنیم.

مرادلو تصریح کرد: پیش‌بینی حضور برای ۲۵ میلیون نفر است، به همین دلیل همه وظیفه دارند که در اجرای هرچه بهتر این برنامه مساعدت کنند.

رئیس شورای شهر زنجان بابیان اینکه عوامل اجرایی شهرداری با همه توان برای پیشبرد امور عمرانی تلاش می‌کنند، افزود: معاونت عمرانی از هیچ مسئولیت و تعهدی که جزو وظایف ذاتی خود باشد، شانه خالی نمی‌کند.

وی اظهار داشت: اموری که جزو وظایف تعریف‌شده این معاونت باشد، انجام می‌شود و پروژه‌های مهم شهری در سطح شهر نیز پیگیری می‌شوند.

مرادلو بابیان اینکه عوامل اجرایی شهرداری با همه توان برای پیشبرد امور عمرانی تلاش می‌کنند، افزود: معاونت عمرانی از هیچ مسئولیت و تعهدی که جزو وظایف ذاتی خود باشد شانه خالی نمی‌کند.

وی با توضیح اینکه معابر بسیار مهمی در سال‌جاری در شهر آسفالت‌ریزی شد، تصریح کرد. برخی از این معابر منتظر ترمیم جداول و برخی تمهیدات لازم برای آسفالت‌ریزی بودند که از جمله آنها خیابان خرمشهر است که در یک طول بسیار بلند تعویض جداول را داشتیم تا معابر آسفالت‌ریزی شود.

وی با توضیح اینکه در سال‌جاری در نهایت معابر مهمی را به امروز آسفالت‌ریزی کردیم و آمار تناژ آسفالت نیز از سال قبل جلوتر است، افزود: معابری که جدید آسفالت‌ریزی می‌شود به صورت دولایه و زیرسازی شده است.

کد خبر 780633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.