شوراهای شهر در تکاپوی سال پایانی خدمت

شوراهای شهر مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور، هیئت رئیسه خود را برای سال پایانی خدمت شورای ششم شناختند و همه چیز برای یک سال پر از دستاورد، آماده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا گروه استان‌ها؛ چهارمین سال از ششمین دوره شورای اسلامی در شهرهای کشور در حال آغاز است، سالی که شورای ششم باید امور کلانشهرها را به دست اعضای بعدی بسپارد.

هر چند این روزها کم و بیش صحبت از هفت ساله شدن دوره ششم شورای شهر مطرح شده بود، اما این ایده هیچ‌گاه به یک مصوبه قانونی تبدیل نشد و اعضای شوراهای شهر باید امسال را سال آب و جارو کردن برای تحویل دادن پارلمان شهری به نفرات بعدی بدانند.

این روزها جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر در شهرهای بزرگ و کوچک شهر فعال است و هر از گاهی خبرهایی از تغییرات یا ابقای هیئت رئیسه گذشته می‌رسد.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

نخستین خبر را باید از تهران گرفت که شورای شهر آن در ماه‌های گذشته و به ویژه پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با تنش‌هایی رو به رو بوده است. با وجود این تنش‌ها اما هیئت رئیسه قبلی با رأی قاطع ابقاء شده و مهدی چمران همچنان رئیس شورای شهر تهران ماند. مهدی چمران توانست رأی ۲۱ عضو شورای شهر تهران را کسب کند.

همچنین پرویز سروری با ۱۵ رأی مثبت و ۶ رأی سفید سمت نایب رئیسی خود را حفظ کرد. در ادامه جعفر بندی شربیانی با ۱۵ رأی موافق به عنوان منشی اول و سوده نجفی با ۱۶ رأی موافق به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نور صالحی به‌عنوان تنها نامزد در این بخش، با ۱۰ رأی از مجموع ۱۳ رأی مأخوذه، برای یک سال دیگر رئیس شورا باقی ماند.

برای انتخاب نایب رئیس شورا، سیدامیر سامع به‌عنوان تنها نامزد در این بخش، با ۱۱ رأی از مجموع ۱۳ رأی مأخوذه به‌عنوان نایب رئیس شورای شهر در دوره چهارم باقی ماند.

در ادامه برای انتخاب منشی اول، فرزانه کلاهدوزان به‌عنوان تنها نامزد در این بخش، با ۱۰ رأی از مجموع ۱۳ رأی مأخوذه به‌عنوان منشی اول شورای شهر در دوره چهارم باقی ماند.

برای انتخاب منشی دوم و سخنگو، علی صالحی به‌عنوان تنها نامزد در این بخش با .۱۰ رأی از مجموع ۱۳ رأی مأخوذه به‌عنوان منشی دوم و سخنگو در دوره چهارم باقی ماند.

برای انتخاب خزانه‌دار نیز احمد شریعتی به‌عنوان تنها نامزد در این بخش با ۹ رأی برای سال چهارم در این سمت باقی ماند.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

از تبریز هم خبر می‌رسد غلامرضا احمدی با ۷ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شد.

همچنین روح الله دهقان نژاد در این جلسه با ۸ رأی به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شد. احد صادقی کاندیدای دبیری اول شورای اسلامی شهر در سال چهارم، با ۹ رأی به عنوان دبیر اول شورای شهر انتخاب شد.

در این بین فریدون بابایی اقدم نیز با ۷ رأی به عنوان دبیر دوم و همچنین سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در سال پایانی شورا انتخاب شد.

همچنین محمدحسن اسوتچی کاندیدای خزانه‌داری شورای اسلامی شهر تبریز در سال چهارم با ۸ رأی به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز انتخاب شد.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در شهر مقدس مشهد، و در جلسه یکصد و بیست و یکم شورا، آقایان مهدی ناصحی و حسن موحدیان و برای تصدی ریاست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نامزد شدند که پس از رأی‌گیری، «مهدی ناصحی» با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای شهر مشهد مقدس انتخاب شد. همچنین در این جلسه مجید طهوریان عسکری به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

مجید دبیریان به عنوان منشی اول و عضو هیئت رئیسه و سید ابراهیم علیزاده به عنوان منشی دوم و عضو هیئت رئیسه و موسی الرضا حاجی بگلو به عنوان سخنگوی شورا و عضو هیئت رئیسه و حسین حسامی به عنوان خزانه دار و عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در شهر مقدس قم ترکیب هیئت رئیسه شورا در سال پایانی فعالیت دچار تحول شده و با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر روح‌الله امر اللهی به‌عنوان رئیس جدید شورای شهر قم مشخص شد.

با رأی اعضای شورای اسلامی شهر قم حسین صابری به‌عنوان نایب رئیس، مصطفی ملایی و معصومه آمره به‌عنوان منشی‌های هیئت رئیسه و محمود مسگری به‌عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر قم انتخاب شدند.

در رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا برای چهارمین بار و با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس شورای شهر شد. هادی رمضانی به‌عنوان نایب رئیس، مجید عزیزی خزانه‌دار، حسن کریمی کرنق منشی اول، نادر حسینی منشی دوم و محسن سماکچی به‌عنوان سخنگو شورای اسلامی انتخاب شدند.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در کرج مسعود محمدی در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه رسمی با ۱۳ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر انتخاب شد.

در این جلسه همچنین فاطمه منعمی با ۹ رأی به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند. تنها نامزد دبیر اولی شورای شهر نیز با ۱۱ رأی موافق به عنوان دبیر اول شورای ششم در سال چهارم انتخاب شد. محمد اسدیان نیز با ۱۲ رأی به عنوان دبیر دوم انتخاب شد؛ وی تنها نامزد این سمت در شورای شهر بود، همچنین حسین سعیدی سیرایی نیز به عنوان تنها نامزد خزانه‌داری شورای اسلامی شهر کرج در سال چهارم با ۱۳ رأی انتخاب شد.

در انتخابات تعیین سخنگو نیز علی قاسم‌پور با ۹ رأی در مقابل چهار رأی عمار ایزدیار به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر انتخاب شد.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

اراک دیگر کلان‌شهر کشور بود که انتخابات هیئت رئیسه کمی با تأخیر، اما به صورت منظم در آن برگزار شد تا علاوه بر اعضای هیئت رئیسه، رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر نیز مشخص شود، برای ریاست شورا محمد عسکری و علی چگینی نامزد شدند که محمد عسکری با ۱۰ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در سال چهارم انتخاب شد.

برای نایب رئیس شورا نیز داوود قربانی و علی محصولی نامزد شدند که داوود قربانی با ۶ رأی نایب رئیس شورا در سال چهارم شد، علی اصغر غفاری تنها نامزد برای دبیری شورا بود که با هشت رأی به عنوان دبیر شورا در سال چهارم انتخاب شد.

برای سخنگوی شورای شهر نیز عباس خسروانی تنها نامزد بود که پس از رأی‌گیری با هشت رأی به عنوان سخنگوی شورا در سال چهارم انتخاب شد؛ حسن قربانی نیز با ۱۰ رأی به عنوان خزانه‌دار شورا برای سال چهارم انتخاب شد.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

از شیراز خبر می‌رسد، سیدابراهیم حسینی برای دومین سال متوالی با ۱۰ رأی رئیس شورا، محمد تقی تذروی با ۹ رأی موافق از اعضای شورا به‌عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، علیرضا اسکندری با ۹ رأی به‌عنوان منشی اول، محمود صفایی با ۸ رأی به‌عنوان منشی دوم و مریم‌سادات حسینی با ۹ رأی به‌عنوان سخنگوی هیئت رئیسه در سال چهارم شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب شدند.

در جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر کرمان هم علیرضا نادری با شش رأی موافق و پنج رأی ممتنع برای چهارمین دوره به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کرمان، محمدرضا کمساری به‌عنوان نایب‌رئیس شورا، سیدمحمد موسوی به‌عنوان منشی اول و محمدامین شمسی به‌عنوان منشی دوم شورا با اکثریت آرا انتخاب شدند.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در ارومیه، محمد خلیل‌پور با کسب هشت رأی در مقابل سه رأی مرتضی منافی به عنوان ریاست سال پایانی دوره ششم شورا انتخاب شد. خلیل‌پور همچنین در سال اول نیز به عنوان رئیس این شورا انتخاب شده بود.

برای انتخاب نایب رئیس شورای شهر نیز گلشن نوروزی و صادق توکلی‌مهر نامزد شده بودند که گلشن نوروزی با کسب شش رأی به عنوان نایب رئیس سال آخر انتخاب شد.

مرتضی پیری با کسب ۹ رأی موافق، یک رأی ممتنع و یک رأی مخالف دبیر اول شورای شهر ارومیه شد. احد یوسفی با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع موفق به حضور در هیئت رئیسه شد.

توماج وحیدافشار سخنگوی فعلی شورای شهر نیز مجدداً برای مسئولیت سخنگویی داوطلب شده بود که وی نیز توانست با هفت رأی موافق سخنگوی شورای شهر ارومیه شود.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قزوین علی فرمانی برای سومین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قزوین انتخاب و در جایگاه خود ابقاء و ولی چگینی به عنوان نایب رئیس جدید شورای شهر قزوین انتخاب شد.

در ادامه قاسم اللهیاری و مهری‌السادات تقوی با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر اول و دبیر دوم شورا در سال چهارم فعالیت شورای شهر قزوین در سمت خود ابقاء شدند.

انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار و طی آن ابراهیم علیپور تنها کاندیدای ریاست شورای شهر به عنوان رئیس شورای شهر اردبیل انتخاب شد.

همچنین در چهارمین انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر دوره ششم، سجاد محمد حسن‌پور به عنوان نایب رئیس، سید ناصر حسینی دبیر اول، زهرا قدیمی دبیر دوم، جواد انصاری خزانه‌دار و حبیب فتحی نیز به عنوان سخنگوی شورای شهر انتخاب شد.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی به عنوان تنها کاندید ریاست شورا با ۱۰ رأی موافق بار دیگر رئیس شورای اسلامی شهر یزد برای آخرین سال فعالیت شورای ششم شد، همچنین در این جلسه حجت الاسلام سید محمد ناصر حیدری به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد در سال چهارم فعالیت انتخاب شد.

فاطمه زارع و مجید تجملیان نیز به عنوان منشی اول و دوم و محمدعلی اعتباری به عنوان مسئول مالی شورا انتخاب شدند.

در زنجان نیز منصور مرادلو، عضو شورای اسلامی شهر زنجان با کسب شش رأی و در جریان انتخاب اعضای هیئت رئیسه به عنوان رئیس جدید این شورا در سال چهارم فعالیت انتخاب شد، همچنین حجت الاسلام کاظم مجتهدی نیز به عنوان تنها نامزد نایب رئیسی با پنج رأی به این سمت انتخاب شد.

اکبر اوصالی دیگر عضو شورای شهر نیز با پنج رأی به عنوان منشی اول شورای شهر و داوود حسنی نیز با همین تعداد رأی به عنوان منشی دوم شورای شهر زنجان انتخاب شدند. ریاست شورای اسلامی شهر زنجان در سال اول برعهده منصور مرادلو و در سال دوم و سوم نیز بر عهده مجید ناصحی مقدم بود.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز اعضای هیئت رئیسه شورای شهر اهواز در چهارمین سال فعالیت این دوره شورا با رأی اعضا انتخاب و معرفی شدند.

محمدمهدی مطیعی و سیدمحمدعلی پورموسوی دو کاندیدای ریاست بودند و با انجام رأی‌گیری، در نهایت مطیعی با هشت رأی رئیس شورای شهر چهارمین سال این دوره انتخاب شد. علاوه بر آن همچنین علی‌مدد هاشم‌پور با هفت رأی نایب رئیس شورای شهر شد.

حمید دغاغله نیز به عنوان منشی اول، یونس اسفندیاری‌نژاد منشی دوم و محمدحسین ملایی زمانی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر ایلام هم برگزار شده و در این انتخابات مظفر میرزاد با ۷ رأی مجدداً به عنوان رئیس شورای شهر ایلام انتخاب شد. حمید مجیدی نیز با ۶ رأی به عنوان نایب رئیس شورای شهر ایلام انتخاب شد.

یونس درویشی نیز با ۷ رأی به عنوان خزانه دار شورای شهر ایلام برگزیده شد.

در این نشست مجتبی ملکی با ۷ رأی به عنوان منشی اول شورا و علی کریمی با ۷ رأی به عنوان منشی دوم شورای شهر ایلام انتخاب شدند.

در یکصد و هشتاد و هشتمین نشست شورای شهر زاهدان، موضوع انتخاب هیئت رئیسه سال چهارم شورا در دستور کار قرار گرفت و بعد از بررسی برنامه‌ها و نظرات نامزدها رأی‌گیری انجام شد.

به این ترتیب با رأی اعضا محمودرضا کاوه سرجو به عنوان رئیس و حسن نامور به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شد. در ادامه محمود صفرزایی به عنوان دبیر اول و خزانه‌دار انتخاب شد.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در سمنان اعضای شورای شهر عباسعلی طالب‌بیدختی را که تنها کاندیدای ریاست شورای شهر برای سال پایانی دوره ششم شورای اسلامی شهر سمنان بود، به عنوان رئیس سال چهارم شورای ششم انتخاب کردند.

همچنین در انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم ششمین دوره شورای اسلامی شهر سمنان، منصور صبیری به عنوان نایب رئیس و محمدجواد حافظی به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند.

رضا صباغیان با پیشنهاد رئیس شورای شهر سمنان برای دومین بار در شورای ششم به عنوان خزانه‌دار معرفی شد.

در بجنورد جمشید عین بیگی با کسب شش رأی از مجموع ۹ رأی مأخوذه، برای سال چهارم به عنوان رئیس شورای انتخاب شد.

همچنین یوسف مغروری با کسب پنج رأی توانست نایب رئیس سال چهارم ششمین شورای شهر بجنورد شود؛ احمدرضا یزدانی نیز با کسب شش رأی خزانه‌دار شورا و سیدمحسن موسوی با پنج رأی به عنوان منشی اول شورا مشخص شدند.

ترکیب اعضای هیئت رئیسه سال چهارم دوره ششم شورای اسلامی شهر گرگان مشخص شد. «حمیدرضا آقاملایی» با اکثریت آرا به عنوان رئیس سال چهارم این دوره انتخاب شد، همچنین «صفرعلی پایین محلی» به عنوان نایب رئیس، «محمدرضا عجم» به عنوان سخنگو، «ابوالفضل تجری» به عنوان دبیر اول و «مهران کاظم‌نژاد» به عنوان دبیر دوم سال پایانی شورای اسلامی دوره ششم گرگان انتخاب شدند.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در جلسه انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم شورای شهر سنندج نیز بهروز ابراهیم آبادی به عنوان رئیس جدید، شیدا حیدریان به عنوان نایب رئیس، اسعد فریدی به عنوان دبیر و جبار زندی به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر سنندج برای سال چهارم دوره ششم انتخاب شدند.

در انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری نیز که سال‌جاری در سالن شورای شهر برگزار شد، پرویز شعبانی با رأی اکثریت به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر ساری انتخاب شد.

در ادامه این جلسه، سیدحسین یوسفی به‌عنوان نایب رئیس، علی عاشقان، منشی اول، حسین وریجی، منشی دوم و سیدحسن احمدی به‌عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری انتخاب شدند.

در همدان محمود مسگریان با کسب حداکثر آرا برای چهارمین سال متوالی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد، در ادامه علی رضایی نیز با حداکثر آرا به عنوان نایب رئیس شورای شهر همدان برگزیده شد.

در این انتخابات همچنین سعید شهابی‌نیا و مهدی حیدری به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند و با رأی اعضا علی رضایی با حفظ سمت به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شد.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر شهرکرد، مصطفی حیدری به اتفاق آرا برای مدت یک‌سال دیگر به‌عنوان رئیس شورای اسلامی مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری انتخاب شد.

در انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد یوسف صادقی نیز به عنوان نایب‌رئیس این شورای، داوود نجفی به‌عنوان خزانه‌دار، ماشاالله ایزدی به‌عنوان منشی اول و فاطمه بیگی به‌عنوان منشی دوم شورای اسلامی شهر شهرکرد در چهارمین سال فعالیت دوره ششم انتخاب شدند.

در یکصد و شصت‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای سال چهارم دوره ششم برگزار شد. در این انتخابات هادی زینی‌وند به‌عنوان رئیس، رضا بیرانوند به‌عنوان نایب‌رئیس، کرم نعمتی به‌عنوان منشی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در سال چهارم دوره ششم انتخاب شدند.

در فرآیند رأی‌گیری برای انتخاب هیئت رئیسه سال چهارم شورای شهر اسلامی شهر یاسوج، سید هدایت اکبری با پنج رأی موافق و یک رأی ممتنع به‌عنوان رئیس سال چهارم ششمین دوره شورای شهر یاسوج انتخاب شد.

ایمان جاودانه با پنج رأی موافق و یک ممتنع به عنوان نایب رئیس انتخاب شد. محمدرضا آریا و بهنام عباس نژاد با رأی مشابه پنج رأی موافق و یک رأی ممتنع به ترتیب برای دبیر اول و دوم شورا انتخاب شدند. سمت سخنگوی به عطاالله دانشی با پنج رأی موافق و یک رأی ممتنع رسید.

پارلمان‌های شهری در تکاپوی سال پایانی خدمت

در مرکز استان هرمزگان، عیسی عباسی و اسماعیل رئیسی برای ریاست سال چهارم شورا کاندیدا شدند که عباسی با ۶ رأی به عنوان رئیس سال چهارم شورای شهر بندرعباس انتخاب شد.

همچنین حجت الاسلام حیدری سراجی و احمد کناری نژاد کاندیدای نایب رئیسی سال چهارم بودند که حیدری سراجی با ۶ رأی موافق انتخاب شد. فریده عامری نیز با ۶ رأی منشی اول شورا برای سال چهارم شد.

در آخرین جلسه شورای شهر بیرجند، مهدی عبدالرزاق‌نژاد به عنوان رئیس شورای شهر بیرجند برای سال چهارم دوره ششم انتخاب شد.

رضا حسنی‌صفت به عنوان نایب رئیس، ویدا ناصری به عنوان منشی و عباس سروری تحت عنوان خزانه‌دار شورا برای چهارمین سال و دوره ششم اعضا شورای شهر بیرجند انتخاب و معرفی شدند.

در جریان انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم شورای اسلامی شهر بوشهر و بر اساس رأی اعضای شورا، «وحید نیک روش» برای سومین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر انتخاب شد، همچنین «حیدر رفاهی» به عنوان نایب رئیس و «ایمان زندی نیا» به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

در زاهدان و در یکصدوهشتادو هشتمین نشست شورای شهر نیز موضوع انتخاب هیئت رئیسه سال چهارم شورا در دستور کار قرار گرفت و پس از بررسی برنامه‌ها و نظرات نامزدها رأی‌گیری انجام شد؛ به این ترتیب با رأی اعضا محمودرضا کاوه سرجو به عنوان رئیس و حسن نامور به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدند.

محمود صفرزایی نیز به عنوان دبیر اول و خزانه‌دار انتخاب شد؛ پیش از این یونس شهنوازی، ریاست شورای اسلامی شهر زاهدان را بر عهده داشت.

شهر

رئیس شورا

نایب رئیس شورا

سخنگوی شورا

دبیران هیئت رئیسه

تهران

مهدی چمران

پرویز سروری

علیرضا نادعلی

جعفر شربیانی، سوده نجفی

اصفهان

محمد نورصالحی

سید امیر سامع

علی صالحی

فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی

تبریز

غلامرضا احمدی

روح الله دهقان نژاد

فریدون بابایی اقدم

احد صادقی محمدحسن اسوتچی

مشهد

مهدی ناصحی

مجید طهوریان

موسی الرضا حاجی بگلو

محمد دبیریان، سید ابراهیم علیزاده

قم

روح الله امراللهی

حسین صابری

محمود مسگری

معصومه آمره، مصطفی ملایی

رشت

محمد حسین واثق کارگرنیا

هادی رمضانی

محسن سماکچی

حسن کریمی کرنق، نادر حسینی

کرج

مسعود محمدی

فاطمه منعمی

علی قاسم پور

مجتبی حاجی قاسمی، محمد اسدیان

شیراز

سید ابراهیم حسینی

محمد تذوری

مریم حسینی

علیرضا اسکندری، محمود صفایی

کرمان

علیرضا نادری

محمدرضا کمساری

محمدضا کمساری

سید محمد موسوی، محمد امین شمسی

ارومیه

محمد خلیل پور

گلشن نوروزی

توماج وحید افشار

مرتضی پیری، احد یوسفی

قزوین

علی فرمانی

ولی چگینی

قاسم اللهیاری

قاسم اللهیاری، مهری تقوی

اردبیل

ابراهیم علیپور

سجاد محمدحسن پور

حبیب فتحی

سید ناصر حسینی، زهرا قدیمی

یزد

عزیزالله یوسفی

محمد ناصر حیدری

فاطمه زارع, مجید تجملیان

اهواز

محمد مهدی مطیعی

علی مدد هاشم پور

حمید دغاغله، یونس اسفندیاری نژاد

سمنان

عباسعلی طالب بیدختی

منصور صبیری

محمد جواد حافظی

ایلام

مظفر میرزاد

حمید مجیدی

مجتبی ملکی، علی کریمی

بجنورد

جمشید عین بیگی

یوسف مغروری

سید محسن موسوی

سنندج

بهروز ابراهیم آبادی

شیدا حیدریان

اسعد فریدی

همدان

محمود مسگریان

علی رضایی

علی رضایی

سعید شهابی نیا، مهدی حیدری

شهرکرد

مصطفی حیدری

یوسف صادقی

ماشالله ایزدی، فاطمه بیگی

یاسوج

سید هدایت اکبری

ایمان جاودانه

عطاالله دانشی

محمدرضا آریا، بهنام عباس نژاد

بندرعباس

عیسی عباسی

حیدری سراجی

ماشالله ایزدی، فاطمه بیگی

بیرجند

مهدی عبدالرزاق

رضاحسنی صفت

ویدا ناصری

زنجان

منصور مرادلو

کاظم مجتهدی

اکبر اوصالی، داوود حسنی

خرم آباد

هادی زینی‌وند

رضا بیرانوند

کرم نعمتی

ساری

پرویز شعبانی

سید حسین یوسفی

سید حسن احمدی

علی عاشقان، حسین وریجی

گرگان

حمیدرضاآقاملایی

صفر پایین محلی

محمدرضا عجم

ابوالفضل تجری، مهران کاظم نژاد

اراک

محمد عسکری

داوود قربانی

عباس خسروانی

علی اصغر غفاری،

زاهدان

محمد کاوه سرجو

حسن نامور

محمود صفرزایی

بوشهر

وحید نیک روش

حیدر رفاهی

ایمان زندی نیا

کد خبر 780568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین زرنوشه فراهانی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام سرچشمه فساد در شورا ها به وجود میاد لطفا برای لغو این نهاد تلاش کنید که با نظم وکمتر شدن فساد تیمی میشود