خبرنگاران مظلومیت مردم فلسطین را منعکس کنند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: خبرنگاران با ایمان باید امروز این مظلومیت‌ مردم فلسطین را روایت کنند، امروز صحنه‌های کربلا در غزه و فلسطین تکرار شده است و مردم مظلوم نماد اصحاب امام حسین(ع) هستند که به اسارت گرفته شدند و مورد ظلم و شکنجه واقع شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی محمد اکبری، امروز _ دوشنبه بیست‌ودوم مرداد_ در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: روایت اخبار به دوگونه است یک طرف خبرنگار با وجدان که واقعیت را روایت می‌کند و طرف دیگر خبرنگار باطل است که اخبار را به اشتباه و باطل روایت می‌کند، خبرنگار باوجدان تاریخ را درست می‌نویسد و از تحریف آن جلوگیری می‌کند و فرقی ندارد مسلمان یا غیرمسلمان باشد.

وی با بیان اینکه خبرنگار با ایمان فراتر از یک خبرنگار باوجدان است. او حق را می‌شناسد، حق را می‌بیند و حق را می‌گوید، افزود: کار خبرنگاران با ایمان، مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بیان کرد: خبرنگاران با ایمان باید امروز این مظلومیت مردم فلسطین را روایت کنند، امروز صحنه‌های کربلا در غزه و فلسطین تکرار شده است و مردم مظلوم نماد اصحاب امام حسین (ع) هستند که به اسارت گرفته شدند و مورد ظلم و شکنجه واقع شدند.

کد خبر 780391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.