اجرای ۱۲۲۰ میلیارد ریال پروژه در راستای تامین پایدار برق پروژه‌های اربعین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از تعریف ۱۲۲۰ میلیارد ریال پروژه در راستای تامین پایدار برق پروژه‌های اربعین حسینی خبر داد و گفت: با هدف تامین برق زیرساخت‌های فرهنگی، انتظامی و امنیتی، بیمارستان‌ها و مراکز رفاهی و اجتماعی اقدامات مؤثر و سازنده‌ای صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ولی الله ناصری ظهر امروز_ یکشنبه بیست‌ویکم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تأمین برق پروژه‌های اربعین حسینی و تأمین زیرساخت برق برای تردد زوار، ۱,۲۲۰ میلیارد ریال پروژه تعریف و اجرا شد.

وی افزود: این میزان پروژه در قالب ۱۰ محور مشتمل بر تأمین برق مواکب، روشنایی مسیر اربعین در کمربندی‌های غربی و شرقی مهران و مبادی ورودی استان به مرز مهران از جمله ۸۵۰۰ چراغ ای ای دی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام تصریح کرد: با هدف تأمین برق زیرساخت‌های فرهنگی، انتظامی و امنیتی، بیمارستان‌ها و مراکز رفاهی و اجتماعی اقدامات مؤثر و سازنده‌ای صورت گرفته است.

ناصری با تاکید بر اینکه این پروژه‌ها توسط ۲۰۰ نفر از نیروهای مجرب و اجرایی این شرکت، ۱۰ اکیپ پیمانکار و نیز تیم‌هایی از استان‌های معین در قالب اکیپ‌های عملیاتی در این ایام در حال اجرا است، اضافه کرد: در ادامه فعالیت‌های سال گذشته تاکنون، ۳۳ هزار متر شبکه سیمی را به کابل خودنگهدار تغییر داده‌ایم و توانسته‌ایم مقاطع شبکه را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار متر شبکه فشار متوسط ایجاد شده است، ادامه داد: با مجموعه اقدامات انجام شده توانستیم برای تأمین برق در شهر مهران، در ورودی این شهر و به عنوان یک پروژه جدید ۲۰ درصد افزایش ظرفیت ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون، تأمین برق و افزایش قابلیت اطمینان در پایانه مرزی را از هفت به ۳۵ مگاوات رساندیم و تمام تلاش مجموعه صنعت برق استان، تأمین برق پایدار و ایجاد شرایطی است تا زوار در این خصوص هیچ‌گونه دغدغه‌ای نداشته باشند.

کد خبر 780082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.