پروژه مشارکتی مجموعه اداری امیرکبیر، پروژه استراتژیک در مرکز اداری شهر اصفهان است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه مشارکتی تجاری، اداری و پارکینگ عمومی مجموعه اداری امیر کبیر، پروژه‌ای استراتژیک و مهم در مرکز اداری شهر اصفهان قلمداد می‌شود و ضرورت دارد با دقت نظر و گزینشی عمل‌کردن در انتخاب بهره‌بردار، فرایند این پروژه مشارکتی تکمیل و بهره‌برداری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی در بازدید از مراحل اجرایی پروژه مشارکتی تجاری اداری و پارکینگ عمومی مجموعه اداری امیر کبیر که با حضور محسن زمانی، مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان انجام شد، بر ضرورت مانع زدایی و تسریع در تکمیل و بهره برداری از این پروژه تاکید و اظهار کرد: همراهی عموم مردم به‌ویژه صاحب‌نظران و نخبگان شهر در اجرای پروژه‌های شهری بسیار اهمیت دارد و به طور حتم زمانی که مردم در پروژه‌های توسعه شهری سهیم باشند، همکاری و همراهی بهتری با مسئولان شهر خواهند داشت.

وی افزود: در دوره ششم مدیریت شهری ارتباط بهتری با آحاد مردم برقرار شده و این اراده وجود دارد که با شناسایی کمبودها و رفع آن‌ها، شاهد توسعه روزافزون پروژه‌های مشارکتی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص بهره برداری از واحدهای تجاری و اداری این پروژه مشارکتی و واگذاری آن به افراد متخصص و متبحر در ارائه خدمات مرتبطی که بیشتر مراجعه کنندگان به مجموعه اداری امیر کبیر با سرمایه گذار پروژه و مدیر منطقه تبادل نظر کرد و گفت: پروژه مشارکتی تجاری، اداری و پارکینگ عمومی مجموعه اداری امیر کبیر، پروژه‌ای استراتژیک و مهم در مرکز اداری شهر اصفهان قلمداد می‌شود و ضرورت دارد با دقت نظر و گزینشی عمل کردن در انتخاب بهره‌بردار، فرایند این پروژه مشارکتی که هم به لحاظ کمیت و هم کیفیت اجرا دارای اهمیت است، تکمیل و بهره‌برداری شود.

مسعود حیدری، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز در حاشیه این بازدید با تشریح ابعاد پروژه گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۹۹۶ متر مربع و با زیربنای کل ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و دارای چهار طبقه پارکینگ در زیرزمین (از طبقه منفی یک تا منفی چهار) با ظرفیت ۲۶۰ پارک خودرو به‌صورت هم‌زمان و حدود ۱۱۰۰ خودرو به‌صورت گردشی در یک شیفت کاری روزانه است.

وی اضافه کرد: در طبقه همکف این مجموعه ۹ واحد تجاری در مجموع حدود ۱۴۰۰ متر مربع مفید و ۷۰۰ متر مربع نیم‌طبقه وجود دارد و طبقات اول و دوم با کاربری اداری در مجموع حدود ۴۴۰۰ متر مربع است.

حیدری افزود: در طبقه همکف این پروژه، واحدهای تجاری مختص فعالیت‌های مرتبط با مجموعه اداری مانند شعب بانک‌ها، دفاتر خدمات ارتباطی، انتظامی و قضائی احداث شده است و دو طبقه فوقانی این مجموعه نیز کاربری اداری دارد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه به‌صورت مشارکتی بین شهرداری و بخش خصوصی احداث شده و مطابق برنامه زمان‌بندی شده، قابل بهره‌برداری خواهد بود.

کد خبر 780000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.