رسیدگی به ۳ فقره پرونده قاچاق سوخت در خاتم

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از رسیدگی و اجرای حکم سه فقره پرونده با موضوع قاچاق سوخت در شهرستان خاتم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی یزد، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم اظهار کرد: سه پرونده سوخت قاچاق به میزان ۹۵ هزار لیتر و به ارزش ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شعب ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خاتم رسیدگی شد.

وی با اشاره به روند جزئیات رسیدگی به سه پرونده افزود: شعبه در رسیدگی به پرونده حمل ۹۵ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پس از بررسی مستندات موجود در پرونده‌ها، علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلفان را به پرداخت ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: شعبه برای خودروهای حامل سوخت ۲۹ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال به جریمه اضافه و در مجموع متخلفان را به پرداخت ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مهاجریان مقدم افزود: در مجموع متخلفان سه پرونده به پرداخت ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده که پس از گذشت مراحل قانونی و اجرای کامل در اجرای احکام مختومه و بایگانی شدند.

وی گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم کاشف این میزان سوخت را در بازرسی از سه دستگاه کامیون کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 779879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.