تشکیل کمیته فرهنگی، آموزشی و پشتیبانی بانوان ستاد اربعین سیستان و بلوچستان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از تشکیل کمیته فرهنگی، آموزشی و پشتیبانی بانوان ستاد اربعین استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، زهرا ابراهیمی اظهار کرد: هم‌زمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی، کمیته فرهنگی، آموزشی و پشتیبانی بانوان در این استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف ساماندهی، ارتقا سطح کیفی و استفاده از ظرفیت‌های بانوان در برنامه‌ریزی، ساماندهی، آموزش و راهبری فرهنگی و تبلیغی زائران اربعین به ویژه ارائه خدمات مطلوب به زائران کشور پاکستان که از مبادی ورودی استان به کشور عراق عزیمت خواهند کرد راه‌اندازی شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقدامات بانوان استان در تلاش برای خدمات‌رسانی به زائران سید و سالار شهیدان وصف ناشدنی است و بسیار قابل تحسین است، گفت: مفتخریم که این استان در مسیر عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به ویژه زائران پاکستانی واقع شده و به خود می‌بالیم به منظور فراهم شدن سفری آسوده برای زائران افتخار خادمی این بزرگواران را داریم.

وی یادآور شد: در این راستا کمیته بانوان اربعین استان در قالب سه کمیته مذکور در مسیر تردد زوار در دو پایانه مرزی ریمدان و میرجاوه و همچنین خط سیر و سطح شهر زاهدان آماده ارائه میزبانی شایسته همراه با محتوای فرهنگی و برگزاری برنامه‌های آموزشی مناسب به ویژه با بهره‌گیری از مترجمان زبان اردو برای زوار پاکستانی در کنار سایر اقدامات پشتیبانی است.

ابراهیمی بیان کرد: مراسم اربعین امسال نیز با همت همه جا ماندگان اربعین حسینی برگزار و پیام عاشورا، مشق معرفت و درس آزادی خواهی بار دیگر بر عالم طنین‌انداز خواهد شد.

کد خبر 779835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.