اعزام ۱۰۰۰ زائر از استان مرکزی به مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اعزام نزدیک به هزار نفر زائر از مبدأ این استان به مرز مهران توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مهرداد جهانی اظهار کرد: از ابتدای طرح اربعین امسال شانزدهم مرداد تا پایان نوزدهم مرداد ماه، ۹۷۴ نفر زائر با استفاده از ناوگان حمل و نقل مسافر از مبدأ استان مرکزی به مقصد مهران اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به خدمت رسانی شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل مسافر استان به زائران سرزمین نینوا افزود: از شانزدهم مرداد (زمان شروع طرح اربعین) تا پایان مرداد ماه امسال، ۹۷۴ نفر زائر از مبدأ استان مرکزی به مقصد مهران اعزام شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: این جابه‌جایی با استفاده از ۴۸ دستگاه ناوگان اتوبوسی انجام شده است.

جهانی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به اربعین حسینی شاهد افزایش تقاضا برای سفر هستیم بطوری که روز گذشته ۲۶۴ نفر در قالب ۱۲ سفر به سمت پایانه مرزی برکت در مهران رهسپار شدند.

وی تاکید کرد: زائرین با مدیریت سفرهایشان می‌توانند در بازگشت نیز به سهولت به استان بازگردند به شرطی که بازگشت خود را به روزهای پر ترافیک موکول نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۵۴ اکیپ راهداری سیار و مستقر در ۳۵ راهدارخانه استان آماده خدمت رسانی به زائران هستند که به گفته جهانی، تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافرین نیز اندیشیده شده تا بالاترین سطح سرویس دهی با زائران را داشته باشیم.

کد خبر 779794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.