واگذاری زمین به کارمندان قزوینی در قالب تعاونی مسکن

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: تولید زمین برای واگذاری به کارمندان دولت در استان نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد زمینه‌ای فراهم شود که با شرایط تصویب‌شده زمین در قالب تعاونی مسکن به این منظور اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه هماهنگی تولید زمین برای ساخت مسکن ظهر امروز _شنبه بیستم مرداد_ به ریاست محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری قزوین و تعدادی از مدیران استان برگزار شد.

مهدی رجحانی، معاون عمرانی استاندار قزوین در این جلسه اظهار کرد: پیرو تلاش مجموعه مدیریتی استان به منظور رفع مشکل مسکن و زمینه‌سازی حل چالش مسکن در استان در حوزه جمعیت و ایثارگری اقدامات خوبی صورت گرفته است و عزم جدی در استان برای تولید زمین وجود دارد.

وی با بیان اینکه در استان قزوین تلاش شده تأمین نیاز نهضت ملی مسکن در موضوع زمین و تعهد دولت در قانونی جوانی جمعیت در برابر خانواده‌های سه و چهار فرزندی به انجام برسد، گفت: بخش زیادی تولید زمین در دولت سیزدهم اتفاق افتاد، اما کفایت نیاز موجود را نمی‌کند و این تلاش همچنان ادامه دارد.

معاون عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: در همین راستا در جلسه‌ای به ریاست استاندار محترم و با حضور مدیران متولی از جمله امور اراضی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و اوقاف آخرین اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات لازم درباره سرعت‌بخشی به کارها داده شد.

رجحانی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تولید زمین سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد و بخش عمده‌ای از نیاز زمین مربوط به خانواده ایثارگران، نهضت مسکن و قانون جوانی جمعیت تأمین خواهد شد.

وی گفت: تولید زمین برای واگذاری به کارمندان دولت در استان هم مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد زمینه‌ای فراهم شود که با شرایط تصویب‌شده زمین در قالب تعاونی مسکن به این منظور اختصاص پیدا کند.

کد خبر 779696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.