نازیبایی‌های شهر اصفهان را به زیبایی چشم‌نواز تبدیل می‌کنیم

شرکت بِه‌نور گستر فوران به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان با حضور در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، به معرفی پروژه‌های نوآورانه خود پرداخت و اعلام کرد که با ترکیب هنر، فلز و نور، نازیبایی‌های اصفهان را به زیبایی‌های چشم‌نواز تبدیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی‌اکبری، مدیرعامل شرکت به‌نورگستر فوران در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اظهار کرد: فعالیت‌های عمده این شرکت شامل زیباسازی و پیرایش محیطی است که برخی مواقع با حذف نازیبایی‌ها و در موارد دیگر با خلق زیبایی‌ها همراه است؛ نمونه‌های برجسته این فعالیت‌ها شامل تزئین ستون‌های پل‌ها با المان‌های هنری اصفهان و استفاده از رنگ فیروزه و سازه‌های فلزی است که از نخستین و شاخص‌ترین پروژه‌های دوره جدید محسوب می‌شود.

وی افزود: در گذشته نیز صفحه نمایش‌های پیکسلی در محورهای مختلف شهر اصفهان نصب کرده‌ایم که قابلیت پخش تصاویر و تبلیغات متنوعی دارند؛ این پروژه‌ها در میدان دروازه شیراز، میدان آزادی و ایستگاه باهنر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت به نور گستر فوران تصریح کرد: تکنولوژی‌های به‌کار رفته شده در این پروژه‌ها در سطح بالایی اجرا شده‌اند و هدف جدید ما این است که نازیبایی‌های شهر را به زیبایی تبدیل کنیم.

علی‌اکبری با اشاره به پروژه تزئین پایه‌های روشنایی پل وحید بیان داشت: این پروژه با المان‌های ترکیبی از هنر، فلز، سازه و نور اجرا شده است. ترکیب سازه‌های فلزی، تفلون و تجهیزات نورپردازی ال‌ای‌دی که راندمان بالای ۹۰ درصد دارند، از دیگر ویژگی‌های پروژه‌های ماست.

وی تاکید کرد: هدف ما تولید المان‌هایی است که با توجه به محیط و فرهنگ شهر و برند آن، به زیبایی و روحیه مردم کمک کند. از دیگر محصولات ما می‌توان به صفحه نمایش‌های عظیم فوتبال، تومورهای کالیس‌های دو طرف پل‌ها و گل‌های رز ال‌ای‌دی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت به‌نورگستر فوران با اشاره به استقبال مدیریت شهری از محصولات این شرکت اظهار کرد: استقبال مدیریت شهری از محصولات ما بسیار خوب بوده است؛ در اصفهان به شرکت‌هایی که نوآوری و خلاقیت دارند و شجاعت در اجرای پروژه‌ها به خرج می‌دهند، اعتماد می‌شود.

علی‌اکبری ادامه داد: به‌رغم وجود بعضی ضعف‌ها، توانسته‌ایم با خلاقیت خود تجربه بیشتری کسب کنیم و مدیریت شهری نیز از اقدامات خلاقانه ما، به‌ویژه به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان، حمایت کرده است.

کد خبر 779506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.