فناوری جاروهای محوطه‌ای برای جمع‌آوری برگ‌های پاییزی

مدیرعامل شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم گفت: جاروهای محوطه‌ای یکی از ماشین آلات پیشرفته شهری است که برای جمع‌آوری برگ‌های پاییزی و ته سیگارهای رها شده در فضای سبز و خیابان‌ها کاربرد دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدیار قضائی در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اظهار کرد: این شرکت در زمینه ماشین آلات نظافتی به ویژه ماشین آلات نظافت خدمات شهری فعالیت گسترده‌ای را در سطح کشور و خاورمیانه ایفا می‌کند و در سیزدهمین نمایشگاه مدیریت شهری اصفهان حضور فعالی دارد.

وی با بیان اینکه این کارخانه در حدود ۳ هکتار مساحت و در زمینه ماشین آلات خدمات شهری فعالیت می‌کند و یکی از بزرگترین کارخانجات در این زمینه است، تصریح کرد: جاروهای محوطه‌ای یکی از ماشین آلات پیشرفته شهری است که برای جمع‌آوری برگ‌های پاییزی و ته سیگارهای رها شده در فضای سبز و خیابان‌ها کاربرد دارد و جارو برای خیابان‌های کم عرض که از دغدغه‌های خدمات شهری برای نظافت کوچه‌ها و عابرهای کم عرض استفاده می‌شود نیز از محصولات این شرکت به شمار می‌آیند.

قضائی تاکید کرد: دستگاه‌های زمین شوی صنعتی برای شستشوی تمامی سنگ‌ها، سرامیک، بتن مسطح و اپوکسی کاربرد دارد که به طور مکانیزه سطوح را شستشو و همزمان خشک می‌کند و برای نظافت پارکینگ‌های خدماتی، نظافت ساختمان‌های اداری و کلیه سطوح سنگ و سرامیک کاربرد دارد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های واتر سند بلاست برای زیباسازی شهر و پاک کردن شعارها و تبلیغات از روی دیوارهای بتنی و آجری بدون آسیب به دیوار و آلودگی محیطی کاربرد دارد، همچنین در زمینه تولید جاروهای الواتوری فعالیت داریم که عملیات برس‌زنی و انتقال زباله روی تسمه نقاله عمودی و انتقال به مخزن اصلی را برعهده دارد که زباله‌ها را با هر حجم و وزن جمع‌آوری می‌کند.

قضائی بیان داشت: نام این شرکت از نام شهید ابراهیم احمدپور که شهردار ماهشهر در سال ۱۳۶۲ بود و در جنگ ایران و عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد، گرفته شده است.

کد خبر 779492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.