جایگزینی ایزوگام و اشتغال‌زایی سریع بدون نیاز به متخصص

 مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان نیلورزین‌سازان سپاهان از تولید محصولی خبر داد که می‌تواند بازار ایزوگام را متحول کند.

به گزارش خبر گزاری ایمنا، محمدرضا بزاززاده در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اظهار کرد: عایق رطوبتی پنتون جایگزین مناسبی برای ایزوگام است که می‌تواند در استخرها و قسمت‌های مختلف ساختمان استفاده شود.

وی سهولت مصرف و اجرای سریع و آسان حتی توسط نیروهای غیر ماهر، صرفه اقتصادی نسبت به سایر روش‌ها و محصولات دیگر، چسبندگی زیاد به بتن و نفوذ ناپذیر کردن آن مطابق چسبندگی زیاد به بتن و نفوذ ناپذیر کردن آن مطابق استانداردها، مقاومت و پایداری در برابر تغییرات دما و مقاوم در برابر UV و سایش را از جمله مزایای محصولات پنتون برشمرد و افزود: محصولات ما با داشتن قیمت مناسب و پوشش بسیار کاربردی، امکان نفوذ رطوبت از هیچ راهی وجود ندارد.

این تولیدکننده انواع عایق‌های رطوبتی تصریح کرد: این محصول ۱۶ سال است که به تولید انبوه رسیده و رضایت حداکثری مشتریان را به همراه داشته است.

بزاززاده تأکید کرد که برای استفاده از این محصولات نیاز به نیروی متخصص و نصاب مخصوص نیست و هر کسی می‌تواند در کمترین زمان استفاده از آن را بیاموزد.

وی بیان کرد: به دلیل استفاده آسان و آموزش سریع این محصول، ما توانستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشتغال‌زایی کرده و در نمایشگاه مدیریت شهری حضور داشته باشیم.

کد خبر 779486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یزدیان CA ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    لطفا خبر را کامل بگذارید جای گزین ایزوگام چه ماده ای است از کجا می‌شود تهیه کرد قیمت محصول چند و حلال آن چیست؟؟؟