عموزاد و آذرپیرا رقبای خود را شناختند / قرعه‌کشی اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک

قرعه‌کشی اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس ۲۰۲۴ انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قرعه اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز _جمعه نوزدهم مرداد_ انجام شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با پنج سهمیه متشکل از رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم راهی مسابقات المپیک پاریس شد و علیرضا سرلک با توجه به مصدومیت میچیچ صربستانی و رایزنی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی، سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد را به دلیل حضور در آخرین رقابت گزینشی المپیک حضور داشت، دریافت کرد.

رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، رحمان عموزاد در دور نخست به مصاف زاین رترفورد، دارنده مدال نقره جهان از آمریکا می‌رود. وی در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد با برنده دودایف از آلبانی و ساموآ دیدار خواهد کرد. حاجی علی‌یف، دارنده ۳ مدال طلای قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از آذربایجان و اسماعیل موسکائف قهرمان سال ۲۰۲۳ جهان از مجارستان در گروه عموزاد حضور دارند.

امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز که ۱۶ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با احمد تاج‌الدینوف، قهرمان جهان و بخت نخست قهرمانی المپیک از بحرین مصاف می‌دهد.کایل اسنایدر، قهرمان جهان و المپیک از آمریکا و علیشیر یرگالی دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان از قزاقستان در گروه آذرپیرا حضور دارند.

کد خبر 779478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آذر محمدپور IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
    0 0
    رحمان عموزاده طلایی خواهدشد