اعلام نتایج مسابقات در سومین روز شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان

نتایج مسابقات روز سوم شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور در هفت رشته اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، سومین روز مسابقات در شانزدهمین المپیاد فرهنگی‌ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با رقابت شرکت‌کنندگان در هفت رشته در دانشگاه صنعتی اصفهان دنبال شد.

در رشته والیبال هشت مسابقه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد؛ در نوبت صبح دانشگاه‌های پیام‌نور آذربایجان غربی، زند شیراز، تهران و راغب اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر به ترتیب در مسابقه با رقیبان خود از دانشگاه‌های الزهرا، علمی کاربردی اصفهان، مازندران و رازی به پیروزی دست پیدا کردند.

در نوبت بعدازظهر نیز مسابقات با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید؛ در این رقابت‌ها دانشگاه تبریز از دانشگاه ملی مهارت خراسان رضوی پیشی گرفت و فرهنگیان تهران در رقابت با شهید چمران اهواز به پیروزی دست پیدا کرد؛ دانشگاه صنعتی اصفهان مغلوب دانشگاه اراک شد و فردوسی مشهد در مقابل شهید باهنر کرمان موفق به کسب پیروزی شد.

در رشته بسکتبال چهار مسابقه برگزار شد؛ در جریان این رقابت‌ها دانشگاه فردوسی مشهد با نتیجه ۶۵ بر ۳۷ در رقابت با دانشگاه گیلان به پیروزی رسید و دانشگاه الزهرا با نتیجه ۷۴ بر ۲۵ از پیام‌نور آذربایجان شرقی پیشی گرفت.

دانشگاه ارومیه با نتیجه ۸۵ بر ۴۰ مغلوب دانشگاه تهران شد و دانشگاه شهید باهنر کرمان با نتیجه ۵۰ بر ۱۶ از سد دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گذشت. ادامه مسابقات بسکتبال در مرحله مقدماتی در روزهای نوزدهم و بیستم مرداد برگزار می‌شود.

رشته هندبال با برگزاری چهار رقابت در دو نوبت صبح و بعدازظهر دنبال شد. در نوبت صبح دانشگاه شهید باهنر کرمان با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ در مقابل پیام‌نور ایلام موفق به کسب پیروزی شد و دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ مغلوب تهران شد.

در نوبت بعدازظهر دانشگاه تبریز با نتیجه ۳۰ بر ۱۱ از سد دانشگاه الزهرا گذشت و دانشگاه اصفهان با نتیجه ۲۴ بر ۹ در مقابل مازندران به پیروزی دست یافت. ادامه مسابقات هندبال در مرحله مقدماتی در روز نوزدهم و بیستم مرداد برگزار می‌شود.

مسابقات تکواندو با معرفی نفرات برتر در شاخه پومسه و همچنین مقام پنجم و ششم اوزان زوج و فرد به پایان رسید. در مجموع این مسابقات دانشگاه فرهنگیان اصفهان با کسب بیشترین مدال در بین سایر تیم‌ها به برتری رسید.

مسابقات شنا نیز با رقابت در سه ماده انفرادی و تیمی و همچنین اعلام نفرات برگزیده در این رقابت‌ها پایان پیدا کرد. در پایان مسابقات دانشگاه شیراز با کسب بیش از ۱۰ مدال رنگارنگ به عنوان تیم اول این رقابت‌ها شناخته شد.

در مسابقات انفرادی تنیس روی میز ملیکا عامرطاس از دانشگاه زند شیراز در جایگاه اول رقابت‌ها قرار گرفت و فائزه نصیرایی از دانشگاه مازندران مقام دوم را کسب کرد. کیانا قصری و شایسته باقری‌نژاد نیز از دانشگاه تهران به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

در مسابقات دوبل مهدیس مولوی و ملیکا عامرطاس از دانشگاه زند شیراز مقام اول و کیانا قصری و یگانه شاوردی از دانشگاه تهران مقام دوم را از آن خود کردند. مقام سوم مشترک به شایسته باقری‌فرد و آنا کشیشی از دانشگاه تهران و زهرا میراب‌زاده و یسنا زنگنه از دانشگاه شهید چمران اهواز رسید.

در مسابقات تیمی دانشگاه‌های تهران و زند شیراز به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کرده و دانشگاه صنعتی اصفهان و شهید باهنر کرمان در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

کد خبر 779409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.