پایان مسابقات شنا با برتری دانشگاه شیراز در شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان

مسابقات شنای دختران در شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان با معرفی برگزیدگان این رقابت‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، در سومین روز از شانزدهمین المپیاد فرهنگی‌ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مسابقات شنا با اهدای مدال به برگزیدگان رقابت‌ها به پایان رسید.

مسابقات شنا در این روز در دو ماده انفرادی و یک ماده تیمی دنبال شد؛ در رشته انفرادی ۵۰ متر آزاد هلیا جعفری از دانشگاه فردوسی مشهد، ریحانه نوروزی از دانشگاه علامه طباطبایی و آناهیتا بهبود از دانشگاه شیراز از بین ۳۲ شناگر به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در رشته انفرادی ۲۰۰ متر قورباغه، ۱۷ شرکت‌کننده به رقابت پرداختند که در این میان هلیا جعفری از دانشگاه فردوسی مشهد مقام اول، مائده حضوری از دانشگاه صنعتی امیر کبیر مقام دوم و پانیا رخ‌بخش‌زمین از دانشگاه شیراز مقام سوم را از آن خود کردند.

در رشته گروهی چهار دور ۱۰۰ متر آزاد دانشگاه فردوسی مشهد با کسب ۳۶ امتیاز، دانشگاه شیراز با کسب ۳۲ امتیاز و دانشگاه تهران با کسب ۳۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در مجموع رقابت‌ها با حضور ۹۵ شرکت‌کننده از ۲۹ تیم، دانشگاه شیراز با کسب بیش از ۱۰ مدال رنگارنگ به مقام نخست رقابت‌ها دست پیدا کرد؛ پس از آن دانشگاه تهران و دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات، از نفرات برگزیده و تیم‌های برتر با حضور مسئولان برگزاری شانزدهمین المپیاد فرهنگی‌ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار شد.

کد خبر 779406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.