از تلاش برای پوشش خدمات بیمه‌ای درمان ناباروری تا وحدت‌آفرینی تشییع میلیونی شهید هنیه

ایمنا از تلاش بیمه سلامت و رویان برای پوشش خدمات بیمه‌ای درمان ناباروری، وحدت‌آفرینی تشییع میلیونی شهید اسماعیل هنیه در تهران، حرکت ورزش دانشگاهی به سمت حرفه‌ای شدن، گامی مؤثر در جهت تأمین استقلال مالی زنان سرپرست خانوار روستایی و جوایز میلیونی در رویداد ملی مدیریت در بسته خبری پنجره امید می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبری پنجره امید به سراغ تلاش بیمه سلامت و رویان برای پوشش خدمات بیمه‌ای درمان ناباروری می‌رویم، در ادامه نیز وحدت‌آفرینی تشییع میلیونی شهید اسماعیل هنیه در تهران به روایت پسر ارشد ایشان مطرح شده است، همچنین حرکت ورزش دانشگاهی به سمت حرفه‌ای شدن، گامی مؤثر در جهت تأمین استقلال مالی و ارتقای توان معیشت زندگی زنان سرپرست خانوار روستایی و جوایز میلیونی و امتیاز سربازی در رویداد ملی مدیریت نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

تلاش بیمه سلامت و رویان برای پوشش خدمات بیمه‌ای درمان ناباروری

تلاش بیمه سلامت و رویان برای پوشش خدمات بیمه‌ای درمان ناباروری

محمد غلام‌نژاد، مدیرکل بیمه سلامت استان تهران اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده، اداره کل بیمه سلامت استان تهران با هدف دسترسی بیشتر بیمه‌شدگان به خدمات تشخیصی درمانی فوق تخصصی، اقدام به انعقاد قرارداد همکاری با مرکز درمان ناباروری رویان کرد.

وی افزود: در پی تجربه موفق انعقاد قرارداد همکاری اداره کل بیمه سلامت استان تهران با بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیا (ص) عقد قرارداد همکاری با بیمارستان نیکان سپید و مرکز درمان ناباروری رویان، گام بزرگی برای ارتقای رضایت بیمه‌شدگان تحت پوشش است.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: پژوهشگاه رویان در کشور و در عرصه بین‌الملل به عنوان مهم‌ترین مرکز درمان ناباروری و ارائه خدمات سلولی شناخته شده است که توانسته در سال‌های گذشته خدمات بسیار ارزشمندی را به جمعیت کشور ارائه دهد.

غلام‌نژاد گفت: امید است با رفع مشکلات زیرساخت بیمارستان و راه‌اندازی سامانه‌های مربوطه، روند پذیرش بیمه‌شدگان سازمان بیمه سلامت و ارائه خدمت‌رسانی به متقاضیان در آینده نزدیک آغاز شود.

تشییع میلیونی پدرم در تهران، وحدت‌آفرین بود

تشییع میلیونی پدرم در تهران، وحدت‌آفرین بود

عبدالسلام هنیه، پسر ارشد شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: خون پدرم از خون کودکان غزه نه‌تنها رنگین‌تر نیست، بلکه این خود در امتداد این خون‌های پاک است.

وی افزود: اشغالگران در توهم این بودند که با ترور پدرم، مقاومت متوقف خواهد شد، ولی با هر عملیات ترور، انقلاب عظیمی رخ می‌دهد.

پسر ارشد شهید اسماعیل هنیه، رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در مورد تشییع شهید هنیه در تهران گفت: تشییع میلیونی پدرم در تهران بیانگر وحدت امت اسلامی در برابر اشغالگران و پیام آشکاری بود مبنی بر اینکه خون این شهدا صفوف مسلمانان را متحد می‌کند و از آن‌ها دیواری محکم در برابر اشغالگران ایجاد می‌کند.

هنیه در مورد حمایت حزب الله لبنان از مردم فلسطین و مقاومت آن در غزه نیز گفت: از خداوند متعال می‌خواهم به مقاومت در جنوب لبنان به دلیل فداکاری‌ها و خون‌هایی که تقدیم می‌کند، برکت دهد.

ورزش دانشگاهی به سمت حرفه‌ای شدن حرکت می‌کند

ورزش دانشگاهی به سمت حرفه‌ای شدن حرکت می‌کند

هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در آئین افتتاحیه شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان اظهار کرد: المپیاد جهانی در سال آینده برگزار خواهد شد، مسابقات تک رشته جهانی نیز در پیش خواهد بود؛ ورزش در دانشگاه‌های کشور رویکرد منفعل داشت و به صورت آماتوری دنبال می‌شد، اما به سمت فعال و حرفه‌ای شدن حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در سه رشته و در سال جاری در هفت رشته لیگ ورزشی خواهیم داشت، افزود: باشگاه‌داری در عرصه دانشگاهی نیز از دیگر برنامه‌ها است، دانشگاه تنها نهاد علم نیست و باید نهاد ورزشی، فرهنگی و اجتماعی باشد، آئین نامه‌هایی در حال تدوین است تا به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کنیم.

داداش‌پور تصریح کرد: با استفاده از این مسابقات، دانشجویان سرآمد کشور را انتخاب خواهیم کرد، دانشجویان سرآمد ورزشی مورد حمایت قرار خواهند گرفت و برای ۲ تا ۵ درصد از دانشجویان کشور تسهیلات ویژه قرار خواهیم داد.

ضرورت توجه به تأمین استقلال مالی و ارتقای توان معیشت زندگی زنان سرپرست خانوار روستایی

گامی مؤثر در جهت تأمین استقلال مالی و ارتقای توان معیشت زندگی زنان سرپرست خانوار روستایی

سیدمرتضی جلالی، مدیرعامل بنیاد خیریه سپهر اظهار کرد: بنیاد خیریه سپهر، یکصدوچهل‌وششمین صندوق اعطای اعتبارات خرد برای کارآفرینی بانوان روستایی را در روستای گُل‌میر از توابع شهرستان زابل راه‌اندازی کرد، این صندوق در اواخر تیر سال جاری افتتاح شده و ارائه تسهیلات مالی به بانوان سرپرست خانواری که عضو صندوق هستند را از مرداد سال جاری آغاز کرده است.

وی افزود: بنیاد خیریه سپهر تاکنون بیش از ۵۶ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۱۴۶ صندوق اعطای اعتبارات خرد به بانوان کارآفرین روستایی در روستاهای محروم شهرستان‌های نرماشیر، فهرج، بم، ریگان و گنبکی در استان کرمان و شهرستان‌های زابل، نیمروز و هیرمند در استان سیستان و بلوچستان به زنان بی‌سرپرست یا خودسرپرست پرداخت کرده است.

مدیرعامل بنیاد خیریه سپهر ادامه داد: این صندوق‌ها بیش از ۴۵۰۰ عضو دارند که تاکنون بالغ بر ۳۷۰۰ نفر از آنان با استفاده از وام‌های قرض‌الحسنه دریافتی، مشاغلی مانند خیاطی، سوزن‌دوستی، صنایع دستی، کاشت انواع نهال، دامداری، پخت نان، پرورش طیور، آرایشگری، پارچه‌فروشی، فروش مواد غذایی و دیگر مشاغل را راه‌اندازی کرده‌اند.

جلالی عنوان کرد: این ابتکار عمل بنیاد خیریه سپهر، گام مؤثری در تأمین استقلال مالی و ارتقای توان معیشت زندگی همراه با حفظ و ارتقای کرامت زنان سرپرست خانوار روستایی است که آن‌ها را از خطرات بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور می‌سازد.

وی با اشاره به بخشی از خدمات خیریه سپهر به توان‌خواهان و نیازمندان اضافه کرد: تأسیس و مدیریت ۱۵۶ صندوق اعطای اعتبارات خرد با عضویت نزدیک به ۵ هزار بانوی کارآفرین روستایی در شرق استان کرمان، منطقه سیستان و استان لرستان، همچنین برگزاری گارگاه‌های آموزشی مستمر و متنوع برای فرزندان، کارکنان، بانوان کارآفرین روستایی و برپایی اردوهای علمی، آموزشی، سیاحتی، زیارتی و فرهنگی برای جامعه هدف شامل توان‌خواهان و زنان روستایی بخشی از اقدامات و خدمات خیریه سپهر است.

جوایز میلیونی و امتیاز سربازی در رویداد ملی مدیریت

جوایز میلیونی و امتیاز سربازی در رویداد ملی مدیریت

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف ارتقای دانش و مهارت دانشجویان مدیریت و در راستای تحول سازمانی نهاد دانشگاه، رویداد ملی ارتقای مسئله محوری در دانشکده‌های مدیریت را برگزار می‌کند.

این رویداد شامل سه بخش اصلی آموزش و آزمون (مختص تمام دانشجویان رشته‌های مدیریت)، پژوهش مسئله محور (ویژه گروه‌های دانشجویی منتخب و در صورت تمایل، اعضای هیئت علمی)، و تدوین دستاوردهای پژوهشی (با محوریت اعضای هیئت علمی).

علاوه بر جوایز چند صد میلیون تومانی این رویداد، امتیاز بنیاد ملی نخبگان برای سربازی به برندگان تعلق می‌گیرد.

کد خبر 779391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.