ارائه ۲ مکانیزم جدید خدمات موتوری اصفهان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه جامع مدیریت شهری با تمرکز بر حوزه معاونت خدمات شهری بوده است، گفت: در این نمایشگاه دو مکانیزم دیوارشوی و نیسان مکنده برگ‌روب را ارائه کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی اسحاقیان در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه با تمرکز بر حوزه معاونت خدمات شهری بوده است، اظهار کرد: بیشتر محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه شده است، ازجمله ۲۰ دستگاه جارو، ۴ دستگاه جدول‌شور و ۵ دستگاه خودروی حمل پسماند در راستای نوسازی ناوگان فرسوده سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان بوده که قرارداد آن‌ها منعقد شده است و در حال ساخت و تولید آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه هدف ما ارائه محصولاتی بود که دارای جذابیت ویژه برای بازدیدکنندگان باشد، افزود: در این راستا دو مکانیزم دیوارشوی و نیسان مکنده برگ روب را ارائه کردیم؛ «دیوارشوی» دستگاهی است که به‌طور مکانیزه دیوارهای زیرگذرها را تمیز می‌کند که بخشی از وظایف سازمان خدمات موتوری شهرداری به‌شمار می‌رود.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی سال‌های گذشته این مکانیزم شناسایی شد که نمونه آن توسط یک شرکت خارجی در کشور چین فعال بود و این محصول را تولید می‌کرد و شهرداری حدود ۵ سال پیش با قیمت ارز وقت، هزینه یک میلیارد تومانی مکانیزم عقب این ماشین را تقبل کرد.

اسحاقیان ادامه داد: این خودرو به لحاظ کارکرد خواهان زیادی دارد، اما به‌لحاظ ساعات استفاده از آن محدودیت‌هایی نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: دیگر مکانیزم ارائه شده در نمایشگاه جامع مدیریت شهری، نیسان مکنده برگ‌روب است که فعالیت آن در حوزه خدمات شهری به جمع‌آوری برگ‌ها به‌ویژه در فصل پاییز اختصاص دارد وبا توجه به سختی جمع‌آوری برگ‌ها توسط کارگر، این کار را به صورت مکانیزه انجام می‌دهد، البته استفاده از این دستگاه‌های مکانیزه برای حذف نیروی کار نیست، بلکه فعالیت کارگر را تسهیل می‌کند

کد خبر 779358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.