ناهید کیانی به نیمه نهایی رسید/ دختر ایران در یک قدمی مدال طلای المپیک

ناهید کیانی نماینده کشورمان در وزن ۵۷- کیلوگرم در مسابقه تکواندو المپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق شد، نماینده تونس را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز دوم مسابقات تکواندو المپیک پاریس ۲۰۲۴ امروز _پنجشنبه هجدهم مرداد_ در حال پیگیری است. روز گذشته مبینا نعمت زاده نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم کشورمان در جدول شانس مجدد به مبارزه نماینده ابوطالب عربستان رفت و با پیروزی در دو راند مبارزه مدال برنز المپیک را کسب کرد.

ناهید کیانی نماینده کشورمان در وزن ۵۷- کیلوگرم در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تکواندوکار تونس مبارزه کرد. دختر ایران راند اول را با نتیجه ۵ بر ۲ به نام خود کرد و راند دوم با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد تا با تساوی، بازی سه رانده شود. کیانی در راند آخر ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و مقتدرانه راهی نیمه نهایی شد.

کیانی در مسابقه نخست به مبارزه کیمیا علیزاده از بلغارستان رفت. وی در راند اول با نتیجه ۱۰ بر ۷ مغلوب شد و در راند دوم با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری رسید تا مبارزه سه رانده شود. در راند سوم مبارزه، کیانی با جنگندگی بالا در ثانیه‌های پایانی موفق شد نتیجه تساوی هفت بر هفت را به سود خود کند و به پیروزی برسد.

کد خبر 779274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پویا US ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 0
    سلام . چرا ضربات مشت خانم کیانی به حریف اصلا امتیاز نداشت . ولی توی دیدار مقدونیه و لبنلن هم مشتها امتیاز داشت. اینطوری که خیلی امتیاز از دست خواهد داد و در شرایط حساس مشکل بوجود میاره