رویداد پرچم در شناسایی چهره‌های ورزشی روستایی نقش بسزایی دارد

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: رویداد پرچم می‌تواند در شناسایی و معرفی چهره‌های ورزشی در میان قشر روستایی نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان، مریم کاظمی‌پور امروز پنجشنبه هیجدهم مرداد در دیدار با استاندار کردستان، به برگزاری دومین دوره از رقابت‌های مینی فوتبال روستاییان سراسر کشور تحت عنوان جام پرچم در دو بخش بانوان و آقایان در کردستان اشاره و اظهار کرد: شاهد میزبانی خوب و مناسبی از این مسابقات در این استان بودیم و رقابت‌ها بدون هیچ مشکلی برگزار شدند.

وی با اشاره به اهمیت این مسابقات به منظور بهره‌مندی مناطق کمتر برخوردار از حضور در عرصه‌های رقابتی در سطح ملی، افزود: رویداد ملی جام پرچم یکی از مسابقات مهمی است که وزارت ورزش و جوانان با هدف توزیع عادلانه امکانات ورزشی در این مناطق بر آن تاکید داشته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان، دختران روستایی کشورمان را سرشار از استعداد و ظرفیت ورزشی عنوان کرد و گفت: این رقابت‌ها می‌تواند در شناسایی و معرفی چهره‌های ورزشی در میان قشر روستایی نقش بسزایی داشته باشد.

کاظمی‌پور از حمایت مجموعه استانداری کردستان از حوزه ورزش و میزبانی رویدادهای مهم ورزشی در سطح ملی قدردانی کرد و افزود: توسعه و پیشرفت ورزش نیازمند همدلی و کار گروهی است و ورزش در چنین فضایی می‌تواند رشد کند.

رویدادهای ورزشی، یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان نیز در این دیدار به ظرفیت‌های این استان در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت: این استان به معرفی شدن و شناساندن نیاز دارد تا پتانسیل‌های گردشگری و جذب گردشگر در آن شکوفا شود و ورزش یکی از راه‌های مناسب برای این کار است.

وی تصریح کرد: استان کردستان اگرچه از لحاظ زیرساخت‌ها کم برخوردار است اما استعدادهای فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و معتقدیم که میزبانی مسابقات ورزشی به شناسایی این استعدادها کمک می‌کند.

کد خبر 779262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.