حضور فعال ۱۱ استان در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری بیش از ۷۰ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط از استان‌های اصفهان، یزد، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، کرمان، مازندران و خوزستان حضور دارند.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه با رونمایی از آخرین دستاوردها در حوزه فناوری مرتبط با مدیریت شهری برگزار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با شهرداری و سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت در نظر گرفته شده است تا بازدیدکنندگان جهت تجربه و ارتباط بیشتر با بازار و شهرداری‌ها از آن نهایت استفاده را ببرند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۷۰ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط از استان‌های اصفهان، یزد، تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، کرمان، مازندران و خوزستان حضور دارند.

طحانیان ادامه داد: ۸۰ غرفه در این نمایشگاه در زمینه‌های مختلفی همچون هوشمندسازی شهر، صنایع روشنایی، المان شهری، حمل‌ونقل و ترانزیت، آتش‌نشانی، تولید کنندگان پلی‌اتیلن، خدمات و تجهیزات ایمنی، امداد و نجات، حمل‌ونقل بین‌المللی، تجهیزات پارکی دایر شده است و علاوه بر آن شرکت‌های دانش‌بنیان آخرین فناوری‌های مرتبط با مدیریت شهری را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در سال جاری ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد و تلاش بر این شده که مجموعه‌های مختلف را در کنار هم قرار دهیم و نیازها را شهرداری‌ها و سازمان‌های مختلف به اطلاع شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید کننده برسانند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ضمن قدردانی از شورای اسلامی شهر، شهرداری اصفهان و شرکت‌های بخش خصوصی برای برگزاری سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: ۳۰ درصد شرکت‌های خدماتی و اغلب تولیدکنندگان در بیش از ۷۰۰۰ متر فضای این نمایشگاه حضور دارند که ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان از استان اصفهان و ۵۰ درصد از سایر شهرهای کشور هستند.

طحانیان ادامه داد: برنامه‌های جانبی که در این نمایشگاه در نظر گرفته‌ایم، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، نشست مدیران عامل سازمان آتش‌نشانی، نشست معاونان محیط زیست و خدمات شهری کلان‌شهرها است و حضور هیئت‌های داخلی و خارجی از ویژگی‌های این نمایشگاه به‌شمار می‌رود.

وی گفت: این نمایشگاه به مدت چهار روز برگزار شده و تا روز بیستم مرداد سال جاری از ساعت ۱۵:۰۰ لغایت ۲۱:۰۰ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

کد خبر 779258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.