دومین پیروزی حسن یزدانی در المپیک / شاه به نیمه نهایی صعود کرد

حسن یزدانی نماینده کشورمان در وزن ۸۶ کیلوگرم مقابل حریف روسی الاصل از یونان با اقتدار به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز نخست مسابقات کشتی آزاد المپیک پاریس ۲۰۲۴ امروز _پنجشنبه هجدهم مرداد_ در حال پیگیری است و اوزان ۵۸ و ۸۶ کیلوگرم روی تشک می‌روند. تیم ملی کشتی آزاد کشورمان متشکل از علیرضا سرلک در ۵۷ کیلوگرم، رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم راهی مسابقات المپیک پاریس شده است.

حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان، در دومین کشتی با داورن کوراگلیف قهرمان روسی الاصل از یونان سرشاخ شد. یزدانی در یک کشتی جذاب و نفس‌گیر با نتیجه ۹ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

شاه کشتی جهان در اولین مبارزه خود مقابل الکساندر لاورنس از استرالیا روی تشک رفت. یزدانی در یک کشتی یک‌طرفه با خاک‌های پی در پی حریف را مقتدرانه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مرحله بعد رفت.

آرون بروکس کشتی‌گیر آمریکا که دیوید تیلور را در انتخاب شکست داده بود در آن سوی جدول قرار دارد و تا فینال با یزدانی روبه‌رو نخواهد شد.

کد خبر 779251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فریدون IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 0
    میدم تیلور بخورتت