تصویب اعتبار پروژه‌های ویژه مراسم اربعین در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه‌های مربوط به زیرساخت‌های مراسم اربعین در این استان مشخص و اعتبار آن مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان، مهرداد عرب اول اظهار کرد: در چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به جذب اعتبارات عمرانی سال گذشته پرداخته و مطرح شد که پیگیری جذب مانده این اعتبارات از لحاظ کمی و کیفی تا پایان سال مالی که سی‌ویکم شهریور است با دقت مناسبی توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

وی ادامه داد: اعتباری در رابطه با تأمین زیرساخت‌های مراسم اربعین اختصاص پیدا کرده که بین شش استان توزیع و بخشی از آن مربوط به سیستان و بلوچستان است که پروژه‌های آن در استان مشخص و مصوب شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان افزود: تبیین سیاست‌های کلی برنامه‌های اقتصاد دریا محور موضوع دیگری بود که به آن پرداخته شد و این مهم در اردیبهشت سال‌جاری برای اجرا به وزارتخانه‌های مربوطه ابلاغ شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از هفت استان ساحلی کشور است و بیشترین ظرفیت را به دلیل ارتباط با آب‌های آزاد و اقیانوس دارد، بهترین ظرفیتی است که می‌تواند در راستای توسعه اقتصادی، افزایش میزان جی دی پی استان و سایر موارد مربوط به حوزه اقتصادی از این مهم استفاده کند.

کد خبر 779230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.