به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، یعقوب وحیدکیا ظهر امروز _پنجشنبه هجدهم مرداد_ با اشاره به رسیدن دستگاه حفاری به چهارراه عباسی، اظهار کرد: عملیات دقیق مهندسی برای عبور TBM از بافت فرسوده منطقه با حساسیت و پیچیدگی خاص خود، از زیر پل چهارراه عباسی انجام میشود.
وی با اشاره به پایش شبانهروزی سطح خیابان عباسی و عملیات پیچیده مهندسی در عمق ۲۵ متری تبریز افزود: در حال حاضر نزدیک ۴۰۰ نفر در سه شیفت کاری به صورت مستمر عملیات حفاری و ملزومات آن را پیش میبرند.
مدیرعامل سازمان حملونقل ریلی شهرداری تبریز به اتمام عملیات حفاری فاز اول خط ۲ به طول ۱۰ کیلومتر از قراملک تا دانشسرا اشاره و خاطرنشان کرد: فاز دوم این خط نیز با ۷/۵ کیلومتر، در حال حاضر ۵۱۰۰ متر حفاری آن به اتمام رسیده و از ایستگاه ۱۶ واقع در شهرک باغمیشه جنب بازار ماهی تا چهارراه عباسی پیش رفته است. ادامه مسیر باقیمانده حفاری با ۲۴۰۰ متر نیز طبق زمانبندی لازم در سه شیفت کاری به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال انجام است. تا ان شاالله دستگاه TBM در زمان مقرر از ایستگاه ۸، مقابل استانداری خارج شود.
به گزارش ایمنا، خط دو متروی تبریز با ۲۲/۴ کیلومتر در حال حاضر طولانیترین کریدور متروی تبریز تلقی میشود که با همت مدیریت شهری، تلاش مجموعه سازمانی و فعالیتهای مستمر و بدون وقفه پیمانکاران، از مجموع ۱۷/۵ کیلومتر مسیر حفاری ۱۵ کیلومتر به اتمام رسیده است.
نظر شما