جو ورزشگاه روی بازیکنان سپاهان تاثیر گذاشت

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: جو سنگین ورزشگاه، باعث شد تیم سپاهان عملکرد خوبی نداشته باشد.

مهدی جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دیدار سپاهان و شباب الاهلی اظهار کرد: بازیکنان سپاهان در این دیدار عملکرد خوبی نداشتند، با توجه به خریدهایی که داشتند انتظارات از آنها بسیار بیشتر بود و از سیستم کیفیتی و فنی تیم انتظار بیشتری می‌رفت.

وی افزود: تیم از لحاظ بدنی هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده بود و بازیکنانی که تازه خریده بودند نیز نخستین بازی آسیایی خود را تجربه می‌کردند، همچنین تیم سپاهان تیمی پر طرفدار است و بازیکنان باید بتوانند با آن کنار بیایند. فکر می‌کنم اتمسفر حاضر و تجربه نخست آنها باعث عملکرد ضعیف‌شان شده بود، البته که این موضوعات از قبل قابل پیش‌بینی بود، اما عملکردشان اصلاً قابل دفاع نیست و این می‌تواند یک تلنگر به موقع باشد تا بازیکنان به خودشان بیایند.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: نبود «محمد دانشگر» و «سیاوش یزدانی» در ترکیب در بازی مقابل شباب بسیار تأثیرگذار بود چرا که این بازیکنان مدت زیادی را در کنار هم کار کردند و به خوبی خط دفاع سپاهان را ساپورت می‌کنند.

بازیکن سابق سپاهان تصریح کرد: هماهنگی دفاع جدید سپاهان اصلاً خوب نبود و مشخص بود که بار اول است که در کنار هم بازی می‌کنند به خصوص «حنانوف» و «صالح حردانی» که فاصله‌ای را که باید بین‌شان رعایت می‌شد را رعایت نمی‌کردند و سه گل از همان سمت وارد دروازه شد.

وی تصریح کرد: تا حدودی انتقاد به نقل‌وانتقالات سپاهان صحیح است، اما نمی‌توان با برگزاری یک بازی گفت نقل‌وانتقالات خوب نبوده است چرا که نخستین بازی بود، این بازی پر از حساسیت بود و زمان می‌برد تا بازیکنان بتوانند خود را با شرایط تیم جدید وفق دهند.

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: بازیکنان باید سریع‌تر خود را با شرایط جدید وفق دهند و بدانند که پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند تا در دیدارهای بعدی این مشکل رخ ندهد، بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند و «حسین گودرزی» نیز عملکرد خوبی داشت، اما دیگر بازیکنان عملکردی که باب‌میل هواداران بود را نداشتند.

جعفرپور عنوان کرد: در این فصل چندین بازیکن هجومی از دست داده‌ایم، سال گذشته همه دغدغه ما نداشتن دفاع بود و اکنون از لحاظ هجومی به مشکل برخورده‌ایم، از دست دادن بازیکن‌هایی مانند «شهریار مغانلو» و «رامین رضائیان» زهر هجوم تیم ما را گرفته است و باید به فکر جایگزین برای آنها باشیم چرا که تاکنون خط تهاجمی زهردار نقطه مثبت بود که باید به فکر این موضوع هم باشیم.

کد خبر 779179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.