کیفیت متفاوت خدمات شهری اصفهان تجلی فعالیت دانش‌بنیان‌ها است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه جامع مدیریت شهری آوردگاه تجربیات و دانش حرفه‌ای در بخش‌های مختلف شهری است، گفت: در حال حاضر تامین‌کنندگان ما در حوزه‌هایی همچون فضای سبز و مدیریت پسماند، شرکت‌های دانش‌بنیان است و تجلی آن‌ها کیفیت متفاوت خدمات شهری را به‌دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه آوردگاه تجربیات و دانش حرفه‌ای در حوزه کارفرمایی و تامین‌کنندگان حرفه‌ای در بخش‌های مختلف شهری است.

وی افزود: انتظار می‌رود برگزاری این نمایشگاه هر سال نسبت به سال گذشته بهتر پیش رود و آنچه هم‌اکنون مشاهده می‌کنیم، فراتر از حد انتظار بوده است که امیدواریم به‌زودی و هر چه سریع‌تر برای تجاری‌سازی این محصولات نیز اقدام شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری این کلان‌شهر تمایل به افزایش ناوگان شرکت اتوبوسرانی و خرید اتوبوس‌های برقی از شرکت‌های دیگر را نیز دارد.

نباتی‌نژاد با اشاره به تکنولوژی در حوزه پسماند، پارک‌ها و فضای سبز، همچنین تجربیات و پروژه‌هایی که در این زمینه در دست اقدام است، گفت: این رویدادها اتفاقات بزرگی است وامیدواریم ذی‌نفعان آنکه شهروندان این شهر هستند، برای مشاهده ماکت شهرداری و مطلع‌شدن از رویدادهایی که در سطح شهر در حال وقوع است، در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بخش قابل‌توجهی از اقدامات حوزه خدمات شهری به ابتکار شرکت‌های دانش‌بنیان به کار خود ادامه می‌دهد و می‌توان گفت که تامین‌کنندگان حرفه‌ای ما در حوزه‌های مختلف همچون نگهداری و تعمیرات، فضای سبز و مدیریت پسماند شرکت‌های دانش‌بنیان است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: تجلی دانش‌بنیان‌ها در حوزه‌های مختلف شهر، کیفیت متفاوت خدمات شهری در این مسیر را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 779174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.