ضرورت ورود قوه قضائیه به فعالیت صنایع آسیب‌رسان به محیط زیست

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با بیان اینکه بعضی شرکت‌ها و صنایع خوزستان به الزامات محیط زیستی بی توجه‌ هستند گفت: قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم مردم باید از ادامه فعالیت این شرکت‌ها جلوگیری کند.

سیدمحسن موسوی‌زاده در حاشیه دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان با بیان اینکه تفاهم بین مجلس و قوه قضائیه به پیشبرد فعالیت‌ها می‌تواند کمک کند اظهار کرد: تاکید رهبر انقلاب در ایجاد تفاهم و هماهنگی در بین قوا در بین قوه مقننه و قضائی باید بیش از گذشته ایجاد شود.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه می‌تواند از بسیاری از مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابیه جلوگیری کند، افزود: ورود قوه قضائیه و دادستان‌های استانی به مشکلات صنایع از جمله کارگران اخراجی گروه ملی در اهواز حائز اهمیت است.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی با عنوان اینکه ورود قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم در خوزستان به نفع مسائل اجتماعی است، تاکید کرد: الزام نفت به جمع آوری گازهای همراه با نفت که در حال سوختن و آسیب زدن به محیط زیست و از بین رفتن سرمایه‌های ملی است امری است که مطالبه مردم است.

موسوی‌زاده با تاکید بر اینکه برخی از شرکت‌ها و صنایع خوزستان به الزامات محیط زیستی بی توجه‌اند، ادامه داد: قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم مردم باید از ادامه فعالیت این شرکت‌ها جلوگیری کند.

وی استخدام‌های غیربومی را یک موضوع مهم دانست و گفت: همانگونه که استخدام‌های غیر بومی خط قرمز نمایندگان مردم است باید خط قرمز قوه قضائیه باشد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت‌ها و صنایع بزرگ با دارا بودن نیروگاه‌های اختصاصی برق و تصفیه‌خانه‌های آب می‌توانند در زمان پیک به تقویت شبکه خانگی کمک کنند.

کد خبر 779145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.