رسانه‌ها مطالبه‌گر علت تعطیلی پروژه‌های آبی همچون بهشت‌آباد باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در حوزه مباحث شهری رسانه‌ها باید به‌طور تخصصی برای پیگیری و حل مسائل ورود کنند، به‌طور مثال درباره اینکه چرا پروژه‌های ملی ما همچون تونل بهشت‌آباد یا کوهرنگ ۳ تعطیل است؟، باید مطالبه‌گری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهران زینلیان در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باید هدفمند شود و با تبادل اطلاعات و تجربیاتی که در چنین رویدادهایی اتفاق می‌افتد، به‌طور قطع ما را برای رسیدن به اهداف خود کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه شهری طی سه سال گذشته اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم رخ داد و به لحاظ آماری ارقام خوبی را توانستیم در این حوزه به ثبت رسانیم، افزود: بیش از ۳۲ همت به بودجه مطالعات عمران شهری در حوزه شهرداری استان تعلق گرفت که ۲۰ همت ارزش افزوده و ۳۲ همت مربوط به بودجه‌های شهری بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: حدود ۶۵۰ دستگاه خودروی سنگین در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهری به شهرداری‌ها تخصیص پیدا کرد که نسبت به دوره‌های مشابه در گذشته سه برابر رشد و در بحث ارزش افزوده رشد پنج برابری داشته است.

زینلیان با اشاره به توزیع ۶۰ هزار تن قیر یارانه‌ای گفت: در حوزه زیرساختی نیز سامانه‌های مختلفی ازجمله سامانه جامع منابع انسانی راه‌اندازی شد که توسط این سامانه‌ها انجام و بررسی امور در تمام مباحث، دیگر به صورت دستی و فیزیکی انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ها و تاکید بر نقش مؤثر آن‌ها در رفع مشکلات موجود گفت: در بحث آب که یکی از مشکلات بزرگ اصفهان است، باید به‌طور تخصصی و ویژه بررسی و پیگیری شود که اشکال کار از کجاست، چرا که طی سال‌های گذشته وزارت نیرو در این خصوص کارهای لازم را برای رفع این مشکل انجام نداده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد: در حوزه مباحث شهری نیز همین‌گونه است و رسانه‌ها باید به‌طور تخصصی برای پیگیری و حل مسائل ورود کنند، به‌طور مثال درباره اینکه چرا پروژه‌های ملی ما همچون تونل بهشت‌آباد یا کوهرنگ ۳ تعطیل است؟ باید مطالبه‌گری شود.

زینلیان خاطرنشان کرد: ترک فعل دستگاه‌های ناظر دلیل عمده بروز این مشکلات است و در حال حاضر همچنان شاهد برداشت‌های بی‌رویه در بالا دست هستیم که نظارتی هم بر آن وجود ندارد، بنابراین رسانه‌ها باید مطالبه‌گری لازم را در این خصوص و اینکه چرا هنوز کمیته نظارتی تشکیل نشده است، انجام دهند و مباحثی این چنین را به طور جدی پیگیری کنند.

کد خبر 779120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    0 0
    آره همه دنیا را خشک کنند تا در کویر لنجان برنج بکارند اصفهان کویری بزرگترین باغات کشور را داشته باشه.