نخستین رویداد رسانه‌ای سیب سرخ در کرمان آغاز به کار کرد

رویداد رسانه‌ای «سیب سرخ» به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان و با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مراسم افتتاحیه نخستین رویداد رسانه‌ای «سیب سرخ» با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، مسئول بسیج ادارات و مسئول بسیج جامعه پزشکی در سالن سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

نخستین رویداد رسانه‌ای سیب سرخ در کرمان آغاز به کار کرد

حجت‌الاسلام علی کامران‌زاده، یک کارشناس مذهبی با اشاره به نشانه‌های مؤمن و اهمیت زیارت اربعین و زیارت امام حسین (ع) گفت: صحنه اربعین در عصر کنونی یکی از زیباترین فضاهایی است که مردم ایثار و از خودگذشتگی و عشقشان به اباعبدالله را در آن به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه هیچ جای دنیا نداریم که جمعیت ۲۰ میلیونی با عشق و حرارت جمع شوند و به سمت یک نقطه حرکت کنند، افزود: ابزار نمایش زیبایی‌ها رسانه است و در این رویداد همه جمع شده‌ایم تا رسانه در اربعین غریب نماند و اربعین منتهی به ظهور شود.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: ان‌شاءالله در سال‌جاری از کربلا به سمت قدس برویم و نابودی استکبار جهانی و رژیم اشغالگر کودک‌کش را ببینیم و مردم مظلوم غزه از زیر یوغ غول وحشتناک اسرائیل خلاصی پیدا کنند.

نخستین رویداد رسانه‌ای سیب سرخ در کرمان آغاز به کار کرد

احمد مرادی‌زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم با گرامیداشت هم‌زمانی ایام شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی و روز خبرنگار با حرکت کاروان امام حسین (ع)، با اشاره به روایتگری حضرت زینب (س) از ماجرای کربلا اظهار کرد: نخستین خبرنگار خود قرآن است که از دوران پیامبران خبر می‌دهد و پس از آن بعثت پیامبر را نقل می‌کند.

وی با بیان اهمیت جایگاه روابط عمومی و خبررسانی و نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران و روابط عمومی‌ها باید این جایگاه را قدر بدانند و نگذارند کسی آن را خدشه‌دار کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان رعایت اصول دینی و اخلاقی را در هویت‌بخشی به جامعه مؤثر خواند و با تشکر از اقدامات بسیج جامعه پزشکی به خصوص در برگزاری اردوهای جهادی افزود: رسالت بزرگ اهالی رسانه هویت‌بخشی به جوانان و جامعه است.

نخستین رویداد رسانه‌ای سیب سرخ در کرمان آغاز به کار کرد

سیدمحمدصادق تقوی رئیس بسیج جامعه پزشکی نیز با اشاره به بیانات رهبری پیرامون راهپیمایی اربعین، از حضور نمایندگان کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در نخستین رویداد رسانه‌ای «سیب سرخ» تشکر کرد و با قدردانی از سپاه ثارالله استان، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، دانشگاه علوم پزشکی و شرکت آواپرداز افزود: امیدواریم این رویداد استمرار داشته باشد و در مناسبت‌های مختلف شاهد برگزاری آن باشیم.

نخستین رویداد رسانه‌ای سیب سرخ در کرمان آغاز به کار کرد

به گفته فاطمه زینلی مسئول روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی استان کرمان، رویداد رسانه‌ای «سیب سرخ» به مدت سه روز به منظور ارتقای توان مدیران روابط عمومی کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در استان و تربیت و اعزام زائر خبرنگار برپا شده است تا شرکت‌کنندگان ضمن فراگیری مبانی و اصول رسانه‌ای، برای بهبود فضای رسانه‌ای موکب‌ها در ایام اربعین اقدام کنند.

وی افزود: نخستین رویداد رسانه‌ای «سیب سرخ» با حضور ۴۰ نفر از نمایندگان کانون‌های بسیج جامعه پزشکی از شهرستان‌های رفسنجان، شهربابک، زرند، بردسیر، سیرجان، بافت، نرماشیر، بم، جیرفت و کهنوج برگزار شده است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از جمعی از نمایندگان کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان کرمان تجلیل شد.

کد خبر 779090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.