خبرنگاران پل ارتباطی بین حاکمیت و مردم هستند

استاندار مرکزی گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین حاکمیت و مردم هستند، پلی دوسویه که یک سوی آن ارتباط مردم با حاکمیت و سوی دیگر ارتباط حاکمیت با مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه شامگاه _چهارشنبه هفدهم مرداد_ در بازدید از ایمنا به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران تصویرسازان و تاریخ نگاران از جایگاه بالایی برخوردار هستند که باید با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند اخبار و اطلاعات را به مخاطبان انتقال دهند.

وی نیروی انسانی را یکی از مهمترین محورها در حوزه خبر دانست و افزود: اگرچه با پیشرفت تکنولوژی ابزار انتقال خبر بسیار افزایش یافته اما این نیروی انسانی است که باید نقش محوری را داشته و دست به قلم برده و با هنر خود به بهترین شکل ممکن مطالب را برای مخاطبان پرورش دهد.

استاندار مرکزی در پاسخ به این پرسش که مهمترین موضوعی که رسانه‌ها در سال گذشته کمتر به آن پرداخته شد، چیست گفت: یکی از موضوعاتی که کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، نان کامل بود که با وجود برگزاری همایش و توزیع رایگان نان و انجام تبلیغات هنوز برخی از هم استانی‌ها و شهروندان اراکی از این موضوع بی اطلاع هستند.

مخلص‌الائمه با اشاره به اینکه موفقیت‌های دولت سیزدهم کمتر مورد توجه قرار گرفت اظهار کرد: رسانه‌ها نتوانستند در موضوعاتی که به سبک زندگی مردم ارتباط داشته باشد، موفق عمل کنند و خدمات دولت را به گوش همه برسانند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان مرکزی سبک خاص خود را دارند، البته در استان هیچ رسانه رسمی مقابل دولت قرار ندارد و همه همراه دولت بوده‌اند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: دولت سیزدهم بسیار فعال و دائماً در حرکت بود و رسانه‌ها نتوانستند پا به پای دولت حرکت کنند، باید همه مردم از موفقیت‌های دولت آگاه شوند، همان گونه که مشکلاتی همانند، تورم، مشکلات معیشتی و… که بر روی سفره مردم تأثیر دارد را همه می‌دانند.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه دولت سیزدهم باوجود همه مشکلات ناشی از تحریم بین‌المللی، ارز، کنترل نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال موفقیت داشته است ادامه داد: دولت مردمی در کنترل تورم هم به صورت نسبی موفق بوده است.

وی با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در کاهش نرخ بیکاری در کشور گفت: کمترین نرخ بیکاری گزارش شده مربوط به استان مرکزی با نرخ بیکاری ۴.۸ درصد است.

استاندار مرکزی افزود: همگان به موضوع آلودگی هوا اشراف دارند و رفع این مشکل جز اولویت‌های همه دولت‌هاست چرا که جز حقوق شهروندی است اما برخی مسائل دیگر که به سبک زندگی و معیشت مردم ارتباط دارد هم باید توسط رسانه‌ها به آن پرداخته شود.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: در چند روز آینده با حضور خبرنگاران، گزارش عملکرد ره آورد خدمت که مربوط به دولت سیزدهم در استان مرکزی است، منتشر خواهد شد.

وی از خریداری دو هواپیما برای استان مرکزی توسط بخش خصوصی خبر داد و افزود: شرکت هواپیمایی این استان به زودی فعال خواهد شد و پروازهای پروازهای اراک- مشهد، اراک- کیش و اراک- نجف و هر هر مقصدی که متقاضی داشته باشد به زودی از اراک انجام خواهد شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: شرکت هواپیمایی باید اولویت‌های استان را مد نظر قرار دهد چراکه می‌تواند به اقصی نقاط کشور سرویس دهی داشته باشد.

خبرنگاران پل ارتباطی بین حاکمیت و مردم هستند

کد خبر 779088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.