اصفهانی‌ها در کنار مدیریت شهری برای زیبایی و تمیزی شهر خود تلاش می‌کنند

شهردار حلب گفت: برداشت نخست من از بازدید کوتاهی که از شهر اصفهان داشتم، این است که مردم اصفهان شهر خودشان را بسیار دوست دارند و در کنار مدیریت شهر تلاش می‌کنند تا شهر تمیز و زیبا داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معاد المدلجی امروز _چهارشنبه هفدهم مرداد_ در آئین گشایش سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان اظهار کرد: با اینکه هنوز نتوانستم اصفهان را به‌صورت کامل بازدید کنم، اما به همین میزان که شهر را دیدم، معتقدم اصفهان شهر زیبایی است.

وی افزود: برداشت نخست من از بازدید کوتاهی که از شهر اصفهان داشتم، این است که مردم اصفهان شهر خودشان را بسیار دوست دارند، آن‌ها در کنار مدیریت شهر تلاش می‌کنند تا شهر تمیز و زیبا داشته باشند.

شهردار حلب با اشاره به مختصات و ویژگی‌های این شهر تصریح کرد: در سال ۲۰۰۶ حلب پایتخت فرهنگی جمهوری سوریه بود و مراسم زیادی در آن با حضور گروه‌های مختلف برگزار شد، حلب یکی از شهرهای قدیمی است که بیش از ۱۲ هزار سال پیش دارای سکنه بوده است.

المدلجی ادامه داد: حلب حدود ۶ سال درگیر جنگ‌های تروریستی بود و ۷۰ درصد مساحت جغرافی حلب به واسطه این جنگ از دست رفت، اما ایرانی‌ها در کنار ما بودند و شهدای زیادی نیز تقدیم کردند که حلب این فداکاری را فراموش نمی‌کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و تشکر از مقام رهبری گفت: از شهرداری اصفهان نیز برای دعوت به اصفهان، تشکر می‌کنم.

کد خبر 779040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.