برگزاری ۷ رویداد در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته در نمایشگاه جامع مدیریت شهری فعالیت‌هایی همچون ورکشاپ و نشست‌های تخصصی را داشتیم و سال جاری نیز در این نمایشگاه ۷ رویداد را برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _چهارشنبه هفدهم مرداد_ در آئین گشایش سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری به مساحت ۸ هزار متر مربع با حضور ۷۰ شرکت از ۱۱ استان برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته فعالیت‌هایی همچون ورکشاپ و نشست‌های تخصصی را داشتیم و امسال نیز ۷ رویداد را در نمایشگاه برگزار می‌کنیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: از سال گذشته فکر کردیم که نیاز داریم کمی به افق آینده فکر کنیم، در این راستا شرکت‌های دانش بنیان را در نمایشگاه معرفی کنیم.

بقایی افزود: در این راستا در نمایشگاه امسال در غرفه‌های مختلف بخش‌های مدیریت شهر شرکت‌های دانش‌بنیان را که در بعد اجرا محصولاتی دارند، مستقر کردیم.

بقایی با اشاره به معرفی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه گفت: برای نمونه در غرفه مدیریت نت، شرکتی که به تکنولوژی نانو اوزون دست پیدا کرده است، با توجه به اینکه تصفیه خانه شمال را در شهر با این تکنولوژی انجام می‌دهیم، حضور دارد.

وی جدیدترین شیوه‌های پساب، گلخانه هیدروپون، معرفی ربات غواص آتش‌نشان که رونمایی از آن در چند ماه اخیر انجام خواهد شد را بخشی از محصولات شرکت‌های دانشبن‌یان در این نمایشگاه دانست یادآور شد: در غرفه سازمان فضای سبز، آبیاری هوشمند معرفی خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد فضایی به‌عنوان «محله آینده» در نمایشگاه، ادامه داد: در این فضا شرکت‌های دانش‌بنیان محصولات خود را ارائه می‌کنند، همچنین مدیران در حوزه مدیریت شهری نیز مسئله‌ها را در حوزه شهری برای اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان پیرامون آن فکر کنند، مطرح خواهند کرد.

بقایی تصریح کرد: امیدواریم سال آینده گزارشی از ایده‌هایی که هم‌اکنون درباره آن‌ها صحبت می‌شود، ارائه کنیم که به مرحله اجرا و تولید انبوه رسیده است.

وی با اشاره به مراسم اربعین و اعزام گروهی خادمان حسینی گفت: ۵۰۰ نفر از همکاران ما زحمت اجرای اقدامات را در کربلا بر عهده دارند.

بقایی با اشاره به اینکه معرفی فعالیت‌ها و شرکت‌ها در نمایشگاه نوعی امید آفرینی است، گفت: فعالیت شرکت‌های خصوصی در سطح ملی و بین‌المللی بی‌نظیر است، البته در این دوره مهمانان خوبی برای حضور در نمایشگاه دعوت شدند.

کد خبر 779003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.