بهترین سایت خرید عسل طبیعی - 8 ویژگی شاخص زنبورداری علی بابا
خرید عسل از زنبورداری علی بابا

این روزها خرید عسل طبیعی به یکی از دغدغه ها تبدیل شده و پیدا کردن عسل طبیعی برای بسیاری از افراد کار ساده ای نیست. زنبورداری علی بابا یکی از فروشگاه های آنلاین عسل، ژل رویال و محصولات کندو است، این فروشگاه نکات برجسته ای دارد که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد.

این روزها خرید عسل طبیعی به یکی از دغدغه ها تبدیل شده و پیدا کردن عسل طبیعی برای بسیاری از افراد کار ساده ای نیست.

زنبورداری علی بابا به عنوان بهترین سایت خرید عسل طبیعی یا به عبارتی، فروشگاه آنلاین عسل، ژل رویال و محصولات کندو است، این فروشگاه نکات برجسته ای دارد که در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد.

1.تجربه طولانی در تولید عسل طبیعی و محصولات زنبور عسل

زنبورداری علی بابا از سال 1361 کار خود را شروع کرده و از آن روزها تا به امروز توانسته در حدود 12 هزار کندوی زنبور عسل در استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و استان فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی اسکان دهد.

زنبورداری علی بابا از همان ابتداری کار برای تولید عسل مرغوب کندوهای خود را کوچ می‌داده است تا با هر کوچ دادن، زنبورها در جوار شهد گل‌ها و گیاهان مختلف قرار گرفته و عسل مرغوب تولید کنند.

این تجربه طولانی باعث شده تا علی بابا تجربه و دانش و مهارت کافی کسب کرده و عسل، ژل رویال و محصولات کندو را به بهترین شکل ممکن تولید کند.

2.خرید عسل طبیعی با برگه آزمایش مستقیم از زنبورداری

تمامی عسل ها و محصولات دیگر زنبور عسل مانند ژل رویال، گرده گل و بره موم که در این مجموعه عرضه می‌شود دارای برگه آزمایش از آزمایشگاه های معتبر مواد غذایی بوده و از نظر فاکتورهای لازم را برای یک محصول با کیفیت دارا هستند. شما میتوانید عبارت «زنبورداری علی بابا» را در گوگل جستجو کرده و وارد وبسایت شوید و با کلیک بر روی هر محصول اطلاعات کافی درباره محصولات را بدست آورده و برگه آزمایش هر محصول را بطور جداگانه مشاهده کنید.

3.تولید عسل ارگانیک در مراتع طبیعی و از گیاهان وحشی

گیاهانی که زنبورهای این مجموعه از آن تغذیه میکنند، از هرگونه سم یا کود شیمیایی مبرا هستند، بخاطر اینکه این گیاهان همگی خودرو بوده و در دشت ها بصورت وحشی می‌رویند.

محصولاتی که در این مجموعه عرضه می‌شود حاصل تغذیه زنبورها از گیاهان وحشی در مکان های صعب العبور و ارتفاعات زاگرس مرکزی هستند.
زنبورها از گیاهان خودرو و وحشی در طبیعت تغذیه کرده و عسل بکر می‌سازند.
این محصول این اطمینان را به شما می‌دهد که، محصول عاری از هرگونه سموم و آفت‌کش است.

خرید عسل

4.خرید عسل طبیعی و ژل رویال به قیمت عمده

یکی از ویژگی های خرید مستقیم از زنبوردار، علاوه بر کیفیت و تازگی محصول، قیمت آن است.

تمامی محصولات قابل عرضه در زنبورداری علی بابا به قیمت عمده بوده و شما حتی اگر یک محصول از ما بخرید آن را به قیمت عمده خریداری کرده اید.

یکی از مهمترین موضوعاتی که قیمت عسل طبیعی را معین می‌کند، حذف واسطه‌ها است.
این موضوع به این معنی است که گاهی عسلی که شما تهیه می‌کنید، چند بار دست به دست شده است.
به این صورت که: واسطه عسل را از زنبوردار خریده و به عمده فروش می‌فروشد.
عمده فروش محصول را به واسطه ای دیگر فروخته و او هم به شخص چهارم یا پنجمی می‌فروشد.
در نهایت شما از شخص چهارم یا پنجم محصول را خریده و به منزل میبرید.

در اینجا هر کسی در این میان سود خود را به روی آن کشیده و در نهایت قیمت عسل طبیعی نجومی می‌شود.
شما با خرید عسل طبیعی مستقیم از زنبوردار این واسطه‌ها را حذف کرده و محصول را به قیمت منصفانه می‌خرید.

5.تسویه درب منزل در تهران برای خرید عسل

یکی از ویژگی های عسل علی بابا که او را از بقیه متمایز کرده، تسویه درب منزل با دستگاه کارتخوان است.

اکثر افراد هنوز مهارت لازم برای سفارش اینترنتی ندارند ولی زنبورداری علی بابا این امکان را برای افراد ساکن تهران داشته و به همین جهت، طیف گسترده ای از مشتریان این مجموعه را افراد سالمند تشکیل می‌دهند و با شماره تماس مدر فروش 09122370366 تماس گرفته، عسل طبیعی را درب منزل تحویل گرفته و کارت می‌کشند.

ناگفته نماند که در آینده نزدیک شعبات متعدد علی بابا در شهرهای تبریز، شیراز و مشهد افتتاح خواهد شد و امکان تسویه درب منزل در این شهر ها نیز فراهم خواهد شد.

6.ارسال فوری عسل و ژل رویال با اسنپ و تپسی در تهران و البرز

یکی از ویژگی های شاخص عسل علی بابا که این مجموعه را از دیگران متمایز میکند، امکان ارسال فوری با اسنپ و تپسی در تهران است!

بسیاری از افراد مایل هستند بلافاصله پس از سفارش بسته خود را دریافت کنند، زنبورداری علی بابا به این خواسته آنان احترام گذاشته و آن را برآورده کرده است.

زنبورداری علی بابا این امکان را برای این دسته از افراد قرار داده، که این افراد بتوانند هر لحظه که اراده کنند، عسل یا ژل رویال خود را طی مدت کوتاهی درب منزل تحویل بگیرند.

نا گفته نماند که این قابلیت در آینده نزدیک در شهرهای مشهد، تبریز و شیراز نیز فراهم خواهد شد.

7.ارسال پستی سریع به سراسر کشور

خرید آسان از طریق درگاه امن و ارسال پستی به همه نقاط ایران در سریع ترین حالت ممکن از ویژگی های فروشگاه عسل علی بابا است.

این روزها تقریبا همه فروشگاه‌های اینترنتی به سراسر کشور ارسال پستی دارند ولی اکثر فروشگاه ها تا جمع شدن سفارشات پستی برای یک روز معین صبر می‌کنند و پس از دریافت تعدادی سفارش آنها را در روز معینی در هفته ارسال می‌کنند. به طور مثال شاید شما از فروشگاهی خرید اینترنتی کرده باشید و پس از چند روز بسته شما را ارسال کرده باشند.

ولی زنبورداری علی بابا این حسن را دارد که هر روز ساعت 8 صبح بسته ها را تحویل اداره پست می‌دهد تا در سریع ترین زمان ممکن بسته به دست شما برسد.

مثلا اگر شما هر لحظه از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید، ما آن سفارش را در ساعت 8 صبح روز بعد تحویل اداره پست می‌دهیم تا در سریع ترین زمان ممکن بسته به دست شما برسد.

8.هزینه ارسال رایگان برای خرید عسل و ژل رویال

هزینه ارسال 3 محصول و یا بیشتر در زنبورداری علی بابا به سراسر کشور کاملا رایگان بوده و خریدار هیچگونه هزینه را بابت: کارتن پستی، بسته بندی و هزینه پستی پرداخت نخواهد کرد.

شما علاوه بر اینکه عسل را به قیمت عمده می‌خرید از این قابلیت نیز برخوردار می‌شوید که کمترین هزینه را بابت ارسال پرداخت کنید.

همچنین هزینه بسته بندی و ارسال 1 تا 2 عدد محصول به سراسر کشور در سال 1402 و 1403 با قیمت ثابت فقط 35 هزار تومان است.

عسل علی بابا

خرید عسل و ژل رویال مستقیم از زنبورداری علی بابا

جهت خرید عسل طبیعی مستقیم از زنبورداری علی بابا عبارت: «عسل علی بابا» را در گوگل جستجو کرده و یا بر روی عبارت «زنبورداری علی بابا» کلیک کنید.

شما میتوانید خیلی راحت از طریق درگاه امن سفارش خود را ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

برای عزیزانی که خیلی با روش های خرید اینترنتی آشنا نیستند توصیه میشود با مدیریت فروش شماره 09122370366 تماس بگیرند، تا ضمن راهنمایی و مشاوره سفارش خود را ثبت کنند.

کد خبر 778867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    0 0
    باسلام مگه زنبورستان علی بابا چقدر تولید عسل طبیعی داره که به شهر های دیگه عسل میده