عملکرد خبرنگاران خراسان جنوبی در انعکاس دستاوردهای دولت و نظام قابل تقدیر است

استاندار خراسان جنوبی ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه استان،گفت: خبرنگاران خراسان جنوبی در انعکاس دستاوردهای دولت و نظام عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت امروز سه شنبه شانزدهم مرداد در جریان بازدید از خانه مطبوعات و رسانه خراسان جنوبی ضمن خداقوت به اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات، اظهارکرد: خبرنگاران و رسانه‌های استان تاکنون در انعکاس فعالیت‌های دولت و نظام تلاش قابل تقدیری داشتند که از زحمات همه رسانه‌ها تشکر می‌کنیم.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران زحمتکش خراسان جنوبی، گفت: دولت سیزدهم در حوزه‌های زیرساختی در خراسان جنوبی اقدامات بزرگی از جمله عملیات ساخت راه آهن، عملیات اجرای انتقال آب از دریای عمان، انجام پروژه بزرگ اتصال استان به خط گازی دشتک زابل، مسکن ملی و غیره را آغاز کرد که اینها می‌تواند جهش و توسعه خراسان جنوبی را بدنبال داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متأسفانه دستگاه‌های اجرایی نتوانستند در انعکاس دستاوردها و خدمات دولت عملکرد خوبی داشته باشند، افزود: رسانه‌ها به خوبی در این زمینه هوشمندانه و درست و فنی به وظیفه خود عمل کردند و چنانچه نقصی در اطلاع رسانی وجود دارد به دستگاه‌های اجرایی بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه بیشتر مردم استان از اقدامات دولت سیزدهم و فعالیت‌هایی که شروع شده، اطلاع دارند، متذکر شد: عده‌ای از خواص با اینکه خدمات را می‌دانند خودشان را به ندانستن می‌زنند و حاضر نیستند اینها را بیان و تبیین کنند.

قناعت گفت: موضوع راه آهن را حتی مقام معظم رهبری هم در بیانات خود اشاره کردند، اما عده‌ای نمی‌خواهند ببیند و این موضوع را کمرنگ جلوه می‌دهند، اینها چه بپذیرند و یا نپذیرند، قطعاً کار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه موضوع انتقال آب دریای عمان و راه آهن جزو پروژه‌های فراملی استان است، گفت: قرار گرفتن در ریف بودجه، یک اتفاق بزرگ در دولت سیزدهم برای راه آهن خراسان جنوبی است که باعث شده تا هر سال این پروژه اعتبار داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه‌های استان روند و سرعت کار در پروژه راه آهن و انتقال آب و خط گاز دشتک زابل به نهبندان را از مسئولان مطالبه و سؤال کنند، تصریح کرد: در حوزه معدن و کشاورزی کارهای خوبی رقم خورده و استان تبدیل به کارگاه سازندگی شده است.

وی با بیان اینکه از زمان استقرار دولت آیت الله رئیسی، برای استان‌های کم برخوردار مانند خراسان جنوبی اتفاقات خیلی خوبی افتاد، گفت: خبرنگاران پیگیر باشند که پروژه‌ها تعطیل یا کند نشود.

قناعت از اختصاص ۵۰ وام ۱۵ میلیون تومانی قرض الحسنه به خبرنگاران استان خبر داد و گفت: طی نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی در خصوص پرداخت مطالبات روزنامه‌ها و رسانه‌ها گوشزد و پیگیری خواهد شد.

کد خبر 778710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.