دستگیری قاتلان مسلح در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: دو فرد مسلح که به دلیل اقدامات مجرمانه از جمله قتل و سرقت مسلحانه تحت تعقیب قضائی بودند، شب گذشته در یکی از محلات این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان، حبیب رازدار اظهار کرد: سرنشینان یک دستگاه پژو سرقتی فاقد پلاک که با چندین فقره اقدامات مجرمانه از جمله قتل و سرقت مسلحانه تحت تعقیب قضائی بودند، شب گذشته در یکی از محلات این شهرستان حین عملیات توقیف خودرو به صورت مسلحانه با پلیس درگیر شدند.

وی ادامه داد: دو نفر قاتل مسلح با خودروی سرقتی به محض دیدن پلیس، اقدام به تیراندازی و حرکت کردن با شدت تمام به سمت خودروی پلیس کردند که تیم عمل کننده پلیس با اقدام متقابل دو نفر قاتل مسلح را دستگیر و دو قبضه سلاح کلاش، چهار تیغه خشاب، ۷۴ عدد فشنگ جنگی کشف و یک دستگاه خودرو سرقتی را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود: در این درگیری مسلحانه یک زن که اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد بر اثر اصابت گلوله فوت شد، همچنین دو فرزند یکی از قاتلان دچار جراحت شده که به مرکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

کد خبر 778694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.